louiseskov82

Hvilke drinks skal man vælge til baren

23 indlæg i dette emne

Jer der har bar og holder festen selv, altså sørger for indkøb af sprut osv. Hvor mange forskellige drinks har i på drinkskortet, og hvilken slags?

Syntes det er lidt svært, for de mere spændende drinks kræver man har enormt mange dyre ingredienser og syntes efterhånden vores budget er lidt presset,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal vi ikke have drinks for det bliver for dyrt når vi holder det på hotel, men umiddelbart ville jeg sige at med mindre I har en uddannet bartender stående så hold jeg til max 8-10 helt simple og klassiske drinks, de færreste kan alligevel få det optimale ud af alle mulige fancy dyre ingredienser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en del af vælge imellem fx:

Isbjørn Vodka, sprite og roses blue

Mojito rom, mynte, lime og rørsukker

Strawberry daiquiri rom, lime, og noget rødt sødt jordbær gele noget.

Gin, tonic

Brandbil jægermeister og rød sodavand.

Rom og cola

Champagne brus Cubacaramel, roses lime, grønsodavand

Bloody Mary

Filur

Ja. Og et par stykker mere. Ja min mand gik fuldstændig amok med hvad vi skulle have,men vil nok anbefale 5-6 forskellige. Vi havde meget til overs fordi vi havde så meget at vælge imellem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik en af de unge mænd (den STØRSTE festabe jeg kender!!) til at agerer bartender, og det var en KÆMPE hit :tunge:

Tror der blev langet langt flere drink over disken, når der stod en og mixede, i stedet for man selv skal.

Men vi havde på drinkskortet;

- Mojito

- Cosmopolitan

- Strawberry daiquiri

- Gin og tonic

- Frensh 75

Der røg allerflest Mojito og Strawberry daiquiri :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik en af de unge mænd (den STØRSTE festabe jeg kender!!) til at agerer bartender, og det var en KÆMPE hit :tunge:

Tror der blev langet langt flere drink over disken, når der stod en og mixede, i stedet for man selv skal.

Men vi havde på drinkskortet;

- Mojito

- Cosmopolitan

- Strawberry daiquiri

- Gin og tonic

- Frensh 75

Der røg allerflest Mojito og Strawberry daiquiri :wink:

Lige præcis, det bliver for uoverskueligt få folk med de der mange ingredienser-fedten-rundt, så ender de alligevel med rom/cola, gin/tonic osv og så har man en masse stående ubrugt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forbereder slet ikke drinks på den måde. Vi kommer til at have noget morgan, vodka , whisky, baileys og gajol. Og så vil der være sodavand og cult det kan blandes op i.

Jeg ved at folk alligevel ikke gider stå og mikse cocktails og drinks ( det er mest familie vi har med), og samtidig syntes jeg det bliver alt for uoverskueligt, hvis der skal være alle mulige og umulige ingredienser. Men altså det er jo helt sikkert et temperaments spørgsmål. Vi drikker stort set aldrig alkohol selv, og gider derfor heller ikke brænde inde med alt muligt til drinks, som bare ender med at trække støv i et skab :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I overvejet en mobilbar istedet? Jeg kan anbefale Frigo - Book a bar. Jeg har oplevet dem til en fest engang og de havde seriøst ALT, hvad man overhovedet kan tænke sig til. De havde selv tilbehør (lime, paraplyer, glas, you name it) med og da de gik efter fire timer, så kunne man ikke se, at de havde været der. De tog opvasken med sig :cheerleader3:

Jeg oplevede en prof bartender, der kunne mixe lidt af hvert og mere til.

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Champagnebrus er en nem og lækker drink

Mojito lyder som noget man gerne vil have, men jeg synes aldrig den kommer til at smage som den skal.

Isbjørn er også dejlig nem og smager godt

Rom og cola er også et hit hvis man bare køber en ordentlig rom (mørk)

Gin og tonic (med god gin)

Også bare en masse kolde gajol shots

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder ikke festen selv, men når jeg har tøserne på besøg, og det skal være lidt lækkert, uden at det bliver for avanceret, så serverer jeg:

Love Posion (Bombay gin, tranebærjuise, lidt lime saft)

Especiales (Vodka og rabarbersaft)

Og så masser af isklumper, det er et hit :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange flasker gajol havde I til hvor mange mennesker?

Er meget i tvivl nemlig og om det overhovedet er nødvendigt eftersom man jo ikke tager shots under middagen

Og hvis det så først kommer frem efter midnat er det så unødvendigt når der også er sprut ?

Ja gajol dem havde vi mange af, selv på toiletterne, hvor vi havde sat et bord og små glas frem, det var rigtig sjovt. Pludselig stod alle tøserne på toilettet og skålede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen anelse om, hvor mange shots, der blir drukket. Men jeg har købt; 12 flasker Gajol og 4 flasker Bailyes, alle 1 L flasker.. Vi blir 50, den 20. September

WOW det var dælme meget gajol, der har I nok en pænt slat tilbage. Vi har bare 2 flasker til 39 personer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde 6 flasker til 39 gæster,og havde 2 tilovers.

Mange kan godt lide Gajol, og så er det nemt.

Men det med drikkevarer er mega svært, vi havde en del til overs, men har så en datter som snart bliver 18, hvor noget af det skal bruges.

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer