mms8777

SARANG - Beretning fra et bling bryllup (uformelle gruppebillede)

75 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukkebilleder, synes jeg kan genkende flere af jeres locations :-)

Dem med bænken og bilen var vores location + træstammen selvfølgelig :) Den runde halmballe og træstablen var Leas valg. Det er vist hendes safeplaces ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Ja træstammerne var en af vores locations. Vi har også et billede magen til det hvor du holder de to glas :)

Lea sagde også, at det var den samme træstabel hun havde fotograferet jer ved. Vores billeder der blev bare rigtig dårlige, fordi Martin bare havde det alt for varmt, så han ser virkelig utilpas ud på dem alle sammen. Der i mod kan jeg godt lide hendes twist med halmballen frem for korn, nu hvor de næsten havde høstet det hele.

Jeg er faktisk helt vild med det billede hvor jeg holder glassene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det på bænken, hvor Martin ligger i dit skød. Det hvor din buket ligger på halmen og så det foran træstammerne.

Vi har en masse træ med i vores bryllup, så sådan et billede ville virkelig være oplagt, hvis jeg kan finde en stak. Ved at min far har brænde i sin have, kun fem minutter fra festedet, men der er ikke meget plads foran den til billeder :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Ja træstammerne var en af vores locations. Vi har også et billede magen til det hvor du holder de to glas :)

Lea sagde også, at det var den samme træstabel hun havde fotograferet jer ved. Vores billeder der blev bare rigtig dårlige, fordi Martin bare havde det alt for varmt, så han ser virkelig utilpas ud på dem alle sammen. Der i mod kan jeg godt lide hendes twist med halmballen frem for korn, nu hvor de næsten havde høstet det hele.

Jeg er faktisk helt vild med det billede hvor jeg holder glassene :)

De er også super gode dem med halmballen - er også ret pjattet med dem ved bilen :-) hvor mange billeder har I fået? Vi venter jo spændt på billederne fra trash...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, for nogle smukke billeder! :7himmel:

Jeg er helt vild med jeres vielsesringe. Jeg var inde på din planlægningstråd, men kunne ikke lige se hvor de er fra?

Mange tak :)

Synes også selv at de er smukke vores vielsesringe. Du kan finde dem her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha... Ja træstammerne var en af vores locations. Vi har også et billede magen til det hvor du holder de to glas :)

Lea sagde også, at det var den samme træstabel hun havde fotograferet jer ved. Vores billeder der blev bare rigtig dårlige, fordi Martin bare havde det alt for varmt, så han ser virkelig utilpas ud på dem alle sammen. Der i mod kan jeg godt lide hendes twist med halmballen frem for korn, nu hvor de næsten havde høstet det hele.

Jeg er faktisk helt vild med det billede hvor jeg holder glassene :)

De er også super gode dem med halmballen - er også ret pjattet med dem ved bilen :-) hvor mange billeder har I fået? Vi venter jo spændt på billederne fra trash...

Jeg er aller gladest for dem der er taget ved træstammen over åen og i skoven omkring den. Jeg har faktisk ikke talt dem, men mange. Det tog ca. 1 time at se dem alle igennem da vi skulle vælge de 20 til redigering

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkomstdrink og bryllupskage



Kl. 16 var der velkomstdrink og bryllupskage på Pejsegården.


Vejret viste sig heldigvis fra sin bedste side, og vi kunne derfor benytte os af gårdhaven på Pejsegården, hvilket bare var så perfekt.


Hende der havde lavet vores bryllupskage var grædefærdig da hun kom med kagen. Det var meget varmt og kagen svedte meget og skulle derfor skæres med det samme.


Jeg var helt lige glad. Synes den var så flot og lige som jeg havde drømt om. Hvid og enkel så stativ og kagefigur var i fokus.


Til gengæld var smagen i top. Oreo bunde, chokolademousse med orange, hvid chokolademousse og lemoncurd. Jeg havde næsten ikke haft nogen appetit hele dagen og fik det faktisk slet ikke i løbet af dagen, men mit stykke kage det forsvandt hurtigt, for det ku jeg sgu li :)


Der ud over var mimosabaren bare et hit. Den både smagte og så godt ud. Pejsegården havde bare gjort det hele så fint, og jeg kunne tydeligt se, at de havde lyttet og forstået mine tanker og ideer omkring den. Tommel op til Pejsegården herfra.


post-67017-0-46417700-1407597959_thumb.j

post-67017-0-31672700-1407597969_thumb.j

post-67017-0-12316800-1407597980_thumb.j

post-67017-0-10269400-1407597989_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Photobooth



Vi havde valgt den klassiske photobooth fra, da vi ikke syntes at det passede ind i vores bryllup og blandt vores gæster. Men lidt sjov ville jeg nu gerne have, og jeg lavede derfor en polaroidramme som skulle danne ramme for parbillederne, som jeg gerne vil sende ud sammen med takkekortene.


Pejsegården sørgede for at hænge den op et sted hvor Lea kunne stå og fotografere.


Vores toastmaster kom under velkomstdrinken med de praktiske information herunder at alle gæster før de gik op i spisesalen skulle en tur forbi rammen og hvad tidsrammerne for dette var.


Vores toastmaster var btw så fantastisk. Hold nu op er stadig helt målløs over hvor god hun var.


Og det lykkedes faktisk at få alle gæster igennem.


Her er et lille udvalg af parbillederne.


post-67017-0-15873100-1407613947_thumb.j

post-67017-0-76774600-1407613954_thumb.p

post-67017-0-84753500-1407613967_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festsalen



Dem af jer der har læst med i min planlægnign ved, at jeg har brugt en del energi på at planlægge selve oppyntningen af festsalen.


Det skulle selvfølgelig passe ind i vores bling tema, men samtidig ville jeg gerne holde det pænt og enkelt.


Onsdag afleverede vi al vores pynt til Pejsegården og vi fik igen en snak om, hvordan det hele skulle stå. Det var den sidste finger jeg løftede i forhold til brylluppet, resten ordnede Pejsegården for os.


Lørdag morgen var det kun borde, stol osv der var sat op da jeg var inde for at smugkigge, og da jeg kom tilbage fra frisøren havde låst salen af, så andre nysgerrige gæster på hotellet ikke gik der op.


Det var selvfølgelig lidt grænseoverskridende at jeg ikke selv kunne være inde over oppyntningen. Da Winnie kom for at hjælpe mig i kjolen, var døren låst op igen og hun luskede derfor der op og kom heldigvis tilbage og fortalte, at det bare så super godt ud. Ro i hjertet på den front så.


Da jeg så endelig kom op og så salen da vi skulle gå til bords blev jeg bare så positivt overrasket. Alt hvad vi havde snakke med Pejsegården om var ført ud i livet og det hele var bare så flot.


Kan virkelig ikke sige det mange gang nok. Pejsegården gjorde bare en kæmpe stort og fantastisk arbejde med vores bryllup. De lyttede til mine tanker og ideer, gav gode råd og så kunne de tænke selv og sætte ind de steder jeg ikke selv havde tænkt over.


mange af gæsterne kommenterede også hvor fint og gennemført de synes det hele var. Især servietringene og de små personlige kysseklokker var et stort hit


I får lige nogle billeder af oppyntning og stemning fra festsalen på Pejsegården også kaldet glassalen.


post-67017-0-08827800-1407673885_thumb.j

post-67017-0-94649300-1407673890_thumb.j

post-67017-0-09186600-1407674007_thumb.j

post-67017-0-36349600-1407674015_thumb.j

post-67017-0-73414000-1407674027_thumb.j

post-67017-0-10630100-1407674035_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smuk, så smuk!!

Nu har jeg i smug kigget ivrigt med i din planlægning, og jeg har glædet mig så meget til din beretning :-)

Dejligt at du gidet at følge med i begge dele også selvom det kun har været i smug

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I er altså bare så smukke! Hvor er det skønt at din far havde arrangeret en limousine til jeres kørsel. Jeg drømmer om at min far gør det samme, men tvivler.

Jeg elsker at din mands kollegaer stod ude foran, der ser så fedt ud!

Iiih jeg glæder mig til mere. Har siddet spændt og ventet på din beretning :)

Det er altid dejligt når folk tager røven på én når det er i den positive retning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer