AnetteG

4 bryllupper marathon på tv3 puls

5 indlæg i dette emne

Har vold-gloet 4 bryllupper hele dagen. Sidst jeg så det, var jeg ikke forlovet, og det er altså tusind gange mere interessant når man selv står for at skulle giftes:)

Men...er du tumpe, hvor er de brude bare stride! Jeg får virkelig lyst til at kaste ting efter fjernsynet, hver gang de brokker sig over det ene og det andet ved de andre brudes bryllupper. Jeg havde ihvertfald ikke inviteret dem ;)

Er der andre der har set de programmer, og hvad synes i om dem?

Jeg synes det er sjovt at se alle de forskellige temaer bryllupperne har

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da vidst noget jeg lige skal have fulgt op på ;-) Er der noget bedre underholdning når man selv står midt i planlæggelserne hi hi

Har aldrig fået set programmerne, men kan tydeligt huske noget med en brud med solsikketema og én på et slot hvor det vidst ikke kunne blive fint nok...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sad også og så en del af det i går sammen med min datter. Mest fordi jeg jo selv er med i en af udsendelserne. Og ja det er rigtigt. Jeg kan faktisk huske at der udbrød "krig" mellem nogle af de implicerede. Bl.a. fordi det jo var meget tydeligt at se at en af pigerne på det "hold" som jeg var inde over stemte taktisk og bevidst gav de andre meget lave karakterer. En ting som jeg så også hæftede mig ved såvel i går som da jeg så det for et par år siden og under selve brylluppet er at journalisterne og TV folkenes tilstedeværelse i sig selv gjorde det meget stift. Samme oplevelse havde jeg ikke med "hvad bruden ikke ved" for der var de ikke så meget på under selve festen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer