SRHansen

BH eller ej

10 indlæg i dette emne

Hej - jeg har købt en kjole som man faktisk ikke behøver BH på, da den løfter op i sig selv, men jeg er i tvivl om jeg skal købe fx denne til at tage inden under.

Der er ikke stropper - se foto:

post-70715-0-75732800-1401997366_thumb.j
Hvad synes I og hvad gør I?

post-70715-0-08402900-1408018006_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde 3 forskellige BH'er med da jeg prøvede kjoler og min kjole endte med at være pænest uden noget under så det bliver det.... Min skiftekjole har også indbygget skål så det bliver med bare babyer hele dagen ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg havde 3 forskellige BH'er med da jeg prøvede kjoler og min kjole endte med at være pænest uden noget under så det bliver det.... Min skiftekjole har også indbygget skål så det bliver med bare babyer hele dagen ;-)

Min kjole har det fine lidt gennemsigtige stykke foran og det synes jeg ser pænest ud, når der er bart under. Og måske vil en BH titte frem og jeg er ikke vel med silikone......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man ikke behøver BH så synes jeg ikke at du skal gøre det. Og som du selv siger er den rigtig pæn i sig selv.

Prøv at være lidt 70'er feminin og 10'er rebelsk - gå uden BH en dag. Det er faktisk rart :b223:

Kunne ikke være mere enig :)

Øhh ok, der er så en smiley med hoppende bryster

Hvis der var nogen tråde man skulle bruge den i så er det da denne :b223::b223::b223::b223:

Sjoveste ikon ever!

1

Del dette indlæg

Jeg skal ikke have BH på, der er polstring i kjolen, og den klare jobbet fint. Jeg er så også typen der kun går med BH når det nødvendigt , ment at når jeg bare er herhjemme, ja så har jeg ikke BH på. Det er egentlig mest om sommeren jeg bruger bh, fordi man ikke kan gemme babserne væk under trøjer/jakker på samme måde. Forår, efterår og vinter lufter jeg hunde, handler osv uden bh, for der har jeg alligevel en trøje/jakke udover mit tøj :)

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke BH på i min kjole.

Det var ikke nødvendigt da den havde fint hold i sig selv og jeg vurderede at den helt bestemt også var varm nok uden ekstra tøj under.

Det som er værd at overveje er ud over holdet i kjolen, om den fx har blonde på indersiden som kan genere i løbet af dagen. Ikke at jeg havde problemer med det dog :-)

0

Del dette indlæg

Jeg kører uden bh.. Har sådan en silikonesag i forvejen, men jeg synes at når jeg sveder så slipper klisteret, og det er jo ret usmart.. Og så er den ret svær at få til at sidde ordentligt.. Så jeg stemmer for at du dropper bh'en.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar - er sikker på at jeg ikke skal have BH på nu - også fordi jeg var netop frygtede at komme til at svede og kjolen er varm i forvejen.

I forvejen bruger jeg slet ikke BH-er med stivere mere, køber kun de bløde stof BH-er fra fx Femilet og Christiane Schaumburg Müller (fås i Kvickly til 100 kr. og er meget behagelige) eller sports-BH-er.

Der er ingen blonder indeni kjolen og ja - jeg vil også bruge de hoppende bryster nu - hehe :b223:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer