Malu82

Jer med sæbebobler i kirken

5 indlæg i dette emne

Har i dag fået brev fra kordegnen med aftale om vielsen mm. Der står så også at man ikke må kaste med ris ved kirken og dette skal vi gøre vores gæster opmærksomme på. Fint nok, det kan vi skrive i indbydelserne. Man må gerne kaste med fuglefrø, men sys måske i den henseende at det er sjovere med sæbebobler og man kan jo købe dem mange steder.

Men hvordan får i andre jeres gæster gjort opmærksomme på at de skal tage nogen sæbebobler og bruge dem i stedet for ris? De kan jo selvfølgelig deles ud sammen med kirkehæfterne. Men tænker det måske er træls for gæsterne at sidde med dem under hele vielsen. Så hvordan får man delt dem ud bagefter?

Det er helt nyt "terræn" i min familie da mine forældres generation alle blev gift hemmeligt på rådhuset... Så hvas gør i andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik også at vide i går at vi ikke må kaste med ris. Det skriver vi i kirkehæfterne. Men tænker også på sæbebobler nu..... I så fald kommer de bare til at stå i en kurv.

Jeg sys i hvert fald at sæbebobler er langt mere festligt end fuglefrø og det kan give nogen fede billeder :-) Så jeg vælger i hvert fald sæbebobler frem for fuglefrø :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer