Susannestege

Så er vi i fuld sving med forberedelserne til drømmebrylluppet.

272 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tårnborg kirke siger nej til rigtig mange. Den lægger så vidunderligt, på en høj med udsigt til vand og marker. Hvid landsby kirke, med en fin hvid mur omkring.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der købt servietter til både reception og fest.... Må se om jeg kan komme forbi ham, der skal lave tryk på dem... Bliver så fint.

Nu synes manden også, at nu er der meget lyserødt, så nu vil han gerne have det sølvfarvet mere på banen. Ellers blander han sig stort set uden om

0

Del dette indlæg

Så er der købt servietter til både reception og fest.... Må se om jeg kan komme forbi ham, der skal lave tryk på dem... Bliver så fint.

Nu synes manden også, at nu er der meget lyserødt, så nu vil han gerne have det sølvfarvet mere på banen. Ellers blander han sig stort set uden om

0

Del dette indlæg

Så sidder man her igen, og folder gaveposerne....og øv, så løber man tør for lim. Så kan ikke fortsætte før i morgen.

Men så kan man jo bruge tiden her, og på shoppesiderne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup.

Hvor er det bare en sød kjole :wink: Er ret vild med at der IKKE er stivere i. Desværre er jeg FOR stor en pige til den slags kjole, men flot er den og den sidder mega godt.

Kan godt forstå din "bekymring" omkring din dreng og at han når at køre sig selv op. Måske man kunne få en til at være hos ham, inden det hele går løs, hvor man bare sidder og leger eller hygger, sådan at han ikke helt mærker det lette stress der kan være lige inden brylluppet??

Ideen med hyggesal til ungerne er genial. Nu skal vi ikke have børn med, andet end min 13 årige datter og så min søsters baby som på det tisdpunkt vil være omkring 1 måned...men havde vi skulle have børn med, så havde vi også klart gjort noget så de også kunne nyde festen mest muligt. Slikket (det søde) ville jeg måske prøve at skrifte lidt ud med noget andet.. Rosiner, Kiks eller andet som stadig er lækkert, men ikke så meget sukker at de kommer helt op i sukkerhigh. Mandala-malerbøger er super fed ide. Måske også noget modellervoks.. ved at Tiger-butikkerne tit har alt muligt sjov for børn som sådan nogle pakke løsninger og det bliver ikke dyrt. :wink:

0

Del dette indlæg

Hvorfor og hvordan holder jeg budget-bryllup:

Vi er en stor familie. Thomas har tre ( nu store) børn og vi har tre fælles børn. Vi har, de elleve år vi har været sammen, ofte været ramt af modgang.

Først søgte Thomas forældremyndigheden over alle tre af hans børn. En hård kamp, med dødstrusler fra ekskonens bror m.m.

Thomas vandt, hun ankede og han vandt igen.

Vi købte hus, der efterfølgende kostede os en syv års lang kamp med ejerskifteforsikringen. Vi fik ret og de skiftede hele taget og tagkonstruktionen ( 1.3 millioner kroner). Men det kostede hårdt, og først da vi kontaktede ekstra bladet, vågnede chefen for ejerskifteforsikringen op og satte gang i tingene. Men i de syv år levede vi blandt andet med et spædbarn uden varme i huset fra 7. Dec til 24 feb. Ikke sjovt.

Thomas har tandlægeskræk. Men da fortanden knækkede, skulle der laves en krone. Tandlæge gav ham nogle beroligende piller, som han skulle tage en time inden. Dette resulterede i, at Thomas kørte galt, totalskadet vores nye bil (6 mdr gammel). Det viste sig, at det var sovepiller, som tandlægen havde givet ham. Han blev dømt for kørsel med eurofiserende stoffer i blodet, fik bøde på 22.000kr og mistede kortet i tre år. Tak for kaffe!

Der ud over har min mor drukket lige lovligt meget i en periode, da hun fik konstateret en sygdom, som hun ikke selv kunne acceptere.

Men alt denne modgang gør, at vi sammen føler os stærkere. Hvis vi kan komme igennem disse ting, kan vores forhold alt. Men disse ting har gjort, at vi først skal giftes nu. Overskuddet har ikke været der før.

Vi skal have en familie fest. Vi vil fejrer kærligheden med alle vores venner. Men med tre børn, hus og bil, har vi ikke 100.000kr til et bryllup. Men det er heller ikke det, som er det vigtige.

Vi sparer hvor vi kan, køber gerne brugt, og elsker rabatter.

Min kjole er betalt af farmor ( hun gav 10.000kr)

Musik er en ven, fotograf er Thomas bror, lokale er gennem en ven, så kun 700kr for fem dage i lokalet. Og så elsker jeg gør det selv projekter...

Har nu lavet invitationer, næsten færdig med gaveposerne. Tænker derefter at lave; bordkort, badesalt og frø-hjerter til gaveposerne, gæsteplakat, gæstebog, borddekroationer m.m.

Elsker det

0

Del dette indlæg

Uh.... Var på messe igår.

Er dybt forelsket i nogle chokoladeblomster på pind til receptionen... Men 20kr stykket, og skal bruge 80!';kr%|,€~.?

Nå, har tænkt at prøve at få en deel lavet, da butikken er i Hillerød, hvor min søster har en restuant.

0

Del dette indlæg

Uh, Thomas var på arbejde i går/nat. Gik tidligt i seng og lå med ipad'en og studerede bryllups ting.

Enten på en hjemmeside hvor jeg lige fik brugt 200kr på bånd med påtrykt "bryllup", glimmer og glimmer karton.... Ups

Bånd er til mine gavepose, karton og glimmer til bordkort...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, Thomas var på arbejde i går/nat. Gik tidligt i seng og lå med ipad'en og studerede bryllups ting.

Enten på en hjemmeside hvor jeg lige fik brugt 200kr på bånd med påtrykt "bryllup", glimmer og glimmer karton.... Ups

hehe, jeg undskylder igen for at have fristet dig mod sådan nogle sene indkøb :tunge:

0

Del dette indlæg

hehe, jeg undskylder igen for at have fristet dig mod sådan nogle sene indkøb :tunge:

Nååååå, så det er dig

0

Del dette indlæg

Nååååå, så det er dig

hehe jep

0

Del dette indlæg

Så er der valgt dessert.

Skal lave tre slags mousse og have et stykke kagebund i hver. Selvfølgelig hjemmelavet.

Jagten går nu ind på glassene. Det bliver nok en form for engangsservice.

Den store papdatter har ringet. Hun vil gerne komme til bryluppet, og hun kommer på besøg i næste weekend. Lidt underligt, idet det er to måneder siden, at vi sidst har set hende, og det var ikke et besøg i positiv stemning. Men lad os håbe, at brylluppet kan bringe familien sammen igen.

Bordkortene er nu lavet.... Ser lige om jeg kan finde et billede

post-75815-0-21000800-1421962941_thumb.j

post-75815-0-38925400-1421962969_thumb.j

post-75815-0-45279600-1421962980_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HM.... Var ellers lige derhenne i tirsdags, og fandt ikke nogle.

Tror ogsådet bliver for dyrt, for regner med at skulle lave mindst 200 styk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dem her jeg tænker på: http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/36418000/

Og du kan jo altid sælge dem bagefter.... It could work

Man kan også få specielle engangs dessert"glas" men de er overraskende dyrer f.eks. http://www.servietnet.dk/shop/coupeglas-crystallo-m-2783p.html#.VMHpfUbqGnM

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer