anettedennis

Vandfast make-up

4 indlæg i dette emne

Nogen der ved, om man kan få vandfast make-up og hvad for nogen mærker, der er gode?

Jeg ved self. Godt at man kan få vandfast mascara, men jeg tænker mere på øjenskygge, rouge mm.

Det kan jo blive nødvendigt, sådan en dag😉

Jeg har fødselsdag 4 dage før vores bryllup, og vil ønske mig make-up og gavekort til Magasin😊

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er stor forskel på vandfadt og holdbar makeup - fra pudderdåserne.dk: Når du skal vælge det ene produkt frem for det andet, er det en god idé at vide, hvad det egentlig er, du ønsker. Skal din makeup kunne holde til et par tårer, en lille byge eller en tur på stranden? Eller skal den sidde natten lang uden at du behøver at være bekymret for, om øjenmakeuppen lige så stille kravler sydover ned af kinderne. Det ene udelukker ikke nødvendigvis det andet, men det er nemt at tage fejl af hvilke produkter, der er egnet til hvad. (Læs mere på deres blog..)

Jeg vil anbefale Wet'n'wilds primer til kun 65kr (Asos.dk), min brudemakeup holdte i to dage!! Den flydende eyeliner var stadig lige skarp tegnet, jeg var ret overrasket.

0

Del dette indlæg

For make up der holder (og her tænker jeg ikke på Mascara) vil jeg anbefale MAC, der er flere forskellige serier, men vil klart anbefale deres pro serie (kan kun fåes på købmagergade) men også deres long lasting serier, mener jeg den hedder. Men MAC make up generelt er fantastisk. jeg kan tage det på om aftenen, og stadig have det på 2 dage efter (selvom jeg altid tager det af inden jeg går i seng)

0

Del dette indlæg

For vipperne, vil jeg anbefale at du tager kunstige vipper på, og sørger for dine vipper er farvet sorte et par dage inden. Du behøver ikke den "fulde" vippe, hvor du tager på hele vejen frem og tilbage, du kan få nogen hvor det er små buketter der kommer på, og derved bliver det ikke lige så tungt, så behøver du heller ikke være bekymret for mascaran løber.

Der er også muligheden for lash extensions, men de ligger i en prisklasse på 1000 kr, for de gode steder og med single lashes, som jeg vil anbefale! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer