truntegirl1985

goodiebags til gæsterne

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis jeg må give en overvejelse:

Vi har selv overvejet engangskamera, men droppede det. Det er for dyrt og besværligt at få billederne fremkaldt og yderligere har du dem kun fysisk, medmindre du betaler ekstra for at få dem elektronisk. Det løber meget, meget hurtig op.

Personligt finder jeg det ærgerligt, da det er en fed måde at engagere gæsterne :(

Interessant goodiebag ellers. Jeg har kun hørt om favourbokse, som er en del mindre og normalt kun har plads til 3-4 små-ting.

Hvorfor lige cola? medmindre der ikke er væske i nærheden er det en fin ide

Eller lille dram: super grinern ide. Jeg kender mange som sikkert ville udfordre hinanden og gejle hinanden op. Du har helt klart nogle fede ideer. Og goodiebag er også en fed ide.

0

Del dette indlæg

Vi havde heller ikke fotograf til festen. Jeg valgte dig at skrive i invitationerne at vi meget gerne så folk tog kamera med og tog billeder til festen og efterfølgende sendte dem til mig (ellers kunne du sørge for usbstik til folk). Jeg vidste en del af mine veninder havde rigtigt gode kameraer. Men selv hvis det ikke er tilfældet hos jer, vil almindelige kameraer være bedre end engangskamera. For os fungerede det i hvert fald super;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer