MogM1007

Skilsmisse?

5 indlæg i dette emne

Hej i skønne folk.

Jeg var lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med :)

Jeg har flere og flere gange hørt folk sige at de stadig ville have været sammen med en person hvis ikke de var blevet gift.. Har i hørt den før selv ? Flere og flere mener at grunden til de går fra hinanden er fordi de er blevet gift?

Er der nogle der kan forklare dette for mig?

Hvad er det der ændrer sig så voldsomt at man ender med at gå fra hinanden ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en forklaring for dem selv.... Nu har jeg tidligere været gift og der var altså ikke den store forskel på tiden før og efter den tur på rådhuset...vi blev dengang gift mest af praktiske grunde fordi min ex skulle udsendes og jeg er også ret sikker på at faktummet at han var mig utro 2 år efter ikke havde noget at gøre med om vi var gift eller bare kærester....

Nu er jeg så lige blevet gift med mand nummer 2, med stort kirkebryllup og hele molevitten, men den største forskel er at vi blev gift 110 pct pga kærlighed, der er absolut intet praktisk ind over....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er tilbøjelig til at tænke at hvis det er tilfældet, så har de ikke fået kommunikeret godt nok i løbet af planlægningen af brylluppet. Og som Louise siger så har de nok giftet sig af de forkerte grunde og skal bruge en eller anden forklaring, det kan da godt være at brylluppet har fremskyndet bruddet fordi planlægningsprocessen er så stressende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker, at de før brylluppet ikke har forventningsafstemt hvad de ville med fremtiden. Alt andet lige synes jeg, at et ægteskab gør det hele mere "fast", fordi det ikke er lige så let at komme ud af som et kæresteforhold (forudsat at der ikke er børn). Personligt har jeg også selv været mere fleksibel i kæresteforhold end jeg er i mit ægteskab (hvad angår større ting).

Der er selvfølgelig også en meget stor forskel på om man som kærester bor sammen eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer