Rikke aka rapanden

Søvnproblemer op til bryllup

14 posts in this topic

`Hey skønne zillaer.

Bliver altså lige nødt til at høre jer der er lige op over, og jer der er gift. Oplevede/oplever I også problemer med at sove i den sidste tid op til brylluppet?

Jeg kunne ikke falde i søvn søndag aften, og brugte 4 timer på at falde i søvn ( fik kun sovet 5 timer) . I nat vågnede jeg så klokken 4, og kunne bare ikke sove mere. Så har nu været oppe i 3 timer. Og jeg er altså slet ikke noget morgenmenneske, og plejer gerne at sove 8-12 timer i streg.

Jeg har ingen planer for i dag, og syntes egentlig jeg er ret afslappet stadig. Men syntes altså det er lidt frustrerende med den manglende søvn.

0

Annonce ♥

Jep, men jeg var også mega stresset pga den skide vandskade 2 uger før brylluppet så jeg havde en skrækkelig lang to-do liste

0

Jep, men jeg var også mega stresset pga den skide vandskade 2 uger før brylluppet så jeg havde en skrækkelig lang to-do liste

Der er skisme heller ikke noget at sige til , at du var stresset!!

Mit "problem" er at jeg ikke føler mig stresset, jeg er overraskende rolig. Men det der med nattesøvn, det er åbenbart en by i rusland for mig i disse dage.

0

Mon ikke bare det er fordi din krop er spændt? Underbevidstheden kan nok ikke finde ro.
Jeg ville prøve at få noget hvile i løbet af dagen, men endelig ikke for meget. Da du jo helst gerne skulle kunne sove om aftenen igen :)

0

Annonce ♥

Mon ikke bare det er fordi din krop er spændt? Underbevidstheden kan nok ikke finde ro.

Jeg ville prøve at få noget hvile i løbet af dagen, men endelig ikke for meget. Da du jo helst gerne skulle kunne sove om aftenen igen :)

Jeg regner også med at prøve at tage en middagslur på et par timer i dag. Jo det er jo nok fordi jeg er spændt, men det er drøn træls. Jeg har søvnproblemer i forvejen, dog ikke at jeg ikke kan sove, men at min døgnrytme er meget skiftende, og jeg ind imellem kan sove 18 timer i streg. Så det havde jeg jo regnet med ville være her, men så måtte jeg tvinge mig selv i seng, op igen osv. Men det hjælper bare ikke meget, når man simpelthen ikke kan sove mere end 4-5 timer som nu .

Men altså satser på at man er så høj på lykke på ens bryllupsdag, så man fint holder sig vågen, selvom man måske ikke har fået så meget søvn.

0

Kropsscan med fokus på afslapning virker godt for mig :) Både før jeg skal sove, men også hvis/når jeg vågner om natten. Det kræver øvelse, men effekten er god :) Om noget, så bliver man mere afslappet og får på den måde hvilket mere. Du er nok bare spændt på brylluppet, så hvis du kunne lytte til sådan et bånd og fokusere på at slappe af kropsdel for kropsdel, kunne det jo være at det havde en god effekt :)

Edited by Rose90
0

Men altså satser på at man er så høj på lykke på ens bryllupsdag, så man fint holder sig vågen, selvom man måske ikke har fået så meget søvn.

Det er man!! :)

0

Jeg kunne hellere ikke rigtig sove ugen op til. Jeg var udover det i skolen mandag-torsdag og havde lidt at se til. På selve dagen var jeg fuld af energi, selvom jeg havde sovet 5 timer om natten. Vi gik først i seng omkring kl. 4.15 om natten. Så du er sikker på du nok skal klare den :) Altså på lørdag :) håber du får sovet lidt her til middag

Edited by sommer09
0

Annonce ♥

Åh dejligt at høre at man fint klare den, selvom man ikke har fået meget søvn. Det regnede jeg nu også med, men derfor kan man da godt frygte lidt alligevel.

Jeg er ved at være lidt træt, og den ene hund har puttet sig under dynen ved min side, så mon ikke vi snart lige tager en lur sammen :wink:

0

Jeg vil også bare lige bekræfte, at man er så høj på lykke og det hele, at man ikke føler sig træt på bryllupsdagen! Jeg havde ikke sovet nok natten inden brylluppet, men det var ikke noget jeg kunne mærke på bryllupsdagen, og vi endte med at gå i seng måske halv seks om morgenen :) Der sker så meget den dag, at man slet ikke når at tænke på trætheden :lol: (til gengæld mærkede vi den søndag - i stor stil!)

0

Jeg sov vist nok kun en 3 timer inden den store dag, fordi jeg var så spændt... og blev ved med at komme i tanke om detaljer etc., jeg/vi skulle huske. Det mærkede jeg intet til på dagen- først dagen efter- hvor jeg heller ikke havde sovet (overhovedet)- kunne det virkelig mærkes :/

Men det var det værd. Vi var høje på en sky af kærlighed og kærlighedsfest :)

0

Jeg havde ikke problemer med at sove, men sov ikke ret tungt og drømte de mærkeligste ting. Min mand havde det på samme måde op til. Det er den der spændthed som bare sidder i underbevidstheden og venter på at komme ud, så man er helt høj på selve dagen :-)

Jeg ved så ikke hvorfor jeg fortsat drømmer alle mulige mærkelige ting i øjeblikket.... hmm! hihi

Jeg har også virkelig heftige drømme for tiden. Det er alt sammen noget der har noget med bryllup og forhold at gøre. Men har nu altid haft underlige drømme, de har bare ændret lidt karakter nu :wink:

0

Annonce ♥

Wuhu, fik 7 timers søvn i nat :cheerleader3: Vågnede dog lige kort efter 6 timer, men faldt så hen igen til vækkeuret ringede . Lad os håbe det går ligeså godt de næste dage, det ville være skønt :)

0

Valeriana piller og en beroliggende te kan hjælpe i at komme i søvn rythme igen

0