Dinie

Tekst i invitatitioner, pocket?

12 indlæg i dette emne

Godaften :)

Hvad har i skrevet/vil skrive i jeres pocket indbydelser?

Der er jo de 3 indstik med forskellig info. Så det jeg leder efter er en kort tekst (selve invitationen) Jeg har googlet og søgt herinde, men på google var der ikke rigtig noget der fangede mig, og herinde har jeg ikke fundet noget der om.

Nogen der kan hjælpe? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har skrevet flg på vores indstikskort som overskrift:

Program (Tidspunkter og adresser står på dette kort)

Information (Toastmasterens tlf. nr. + SU mailadresse/tlf. nummer på dette kort)

Gaver (Information om vores gavekoordinator + vores ønskelister hos Imerco og Inspiration)

Håber det giver mening.....

Opdaterer snart min planlægningstråd med billeder af invitationerne :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores hovedtekst og overskrifterne på siderne i lommen :)

Hvor sjovt. Det er lige præcis den samme tekst vi også er blevet enige om at det nok ender med i vires invitationer :-)

Teksten passede bare så fint på os, da Kasparr engang inden vi blev kærester tog min hånd og holdt den helt diskret på vej hjem i bussen efter en tur i byen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er vores hovedtekst og overskrifterne på siderne i lommen :)

Hvor sjovt. Det er lige præcis den samme tekst vi også er blevet enige om at det nok ender med i vires invitationer :-)

Teksten passede bare så fint på os, da Kasparr engang inden vi blev kærester tog min hånd og holdt den helt diskret på vej hjem i bussen efter en tur i byen.

Hvor fint :-) Vi har lidt samme historie hvor min kæreste tog og holdt mig i hånden hele vejen i bussen da jeg skulle hjem efter at have besøgt ham for første gang :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores hovedtekst og overskrifterne på siderne i lommen :)

Hvor sjovt. Det er lige præcis den samme tekst vi også er blevet enige om at det nok ender med i vires invitationer :-)

Teksten passede bare så fint på os, da Kasparr engang inden vi blev kærester tog min hånd og holdt den helt diskret på vej hjem i bussen efter en tur i byen.

Hvor fint :-) Vi har lidt samme historie hvor min kæreste tog og holdt mig i hånden hele vejen i bussen da jeg skulle hjem efter at have besøgt ham for første gang :-)

Åååårh. Det er så hyggeligt :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores invitationer er ikke trykt endnu, men jeg skal se, om jeg kan gøre det overskueligt bare som tekst. Indtil videre ser vores sådan ud, men det er kun et udkast.

Selve invitationen:

I anledningen af vores bryllup vil det glæde os at se

XX & XX

Ved vores vielse lørdag den 12. september 2015 kl. 14.30 i Skt. Markus Kirke

efterfulgt af reception og bryllupsfest på Josty.

Vi glæder os meget og håber, I vil være med til at give os en smuk og uforglemmelig dag!

De kærligste hilsner

Dorte & Tobias

SU. Senest den XX men gerne før til Dorte (tlf) eller Tobias (tlf)

Indstik 1

Bryllupsdagen

Vielsen finder sted den 12. september 2015 kl. 14.30 i Skt. Markus Kirke, Skt. Markus Plads, 1921 Frederiksberg

Efter vielsen inviteres I til bryllupsreception i Den lille Sal på Josty, Pile Allé 14a, 2000 Frederiksberg fra kl. 15.30 - 18. Der serveres en let anretning, mens vi bliver fotograferet og omkring kl. 16 skærer vi bryllupskagen for.

Fra klokken 18.00 er der middag og bryllupsfest i Kuppelsalen på Josty. Er der noget du ikke kan tåle eller andet, vi skal tage hensyn til, bedes du oplyse dette ved tilmelding.

Sange frabedes. Hvis I ønsker at overraske os med en tale eller komme med andet festligt indslag, kontakt da venligst Toastmaster: XX, tlf: Toastmasteren bedes informeret om alle indlæg senest den 1. september.

Brudepige: XX, tlf.

Forlover: XX, tlf.

Indstik 2

Praktiske oplysninger:

Transport

Der er gratis parkering både ved Skt. Markus Kirke og ved Josty. Husk at stille p-skiven ved parkering ved kirken. Ved Josty kan der hentes p-bevis i receptionen. Bemærk, at der er begrænsede pladser.

Metroen samt diverse busser kører direkte til Forum station ved siden af kirken. Det tager omkring 25 minutter at gå fra kirken til Josty.

Dresscode: Gommen vil bære jakkesæt i kirken samt til bryllupsfesten.

Overnatning

Vi overnatter på Josty. Såfremt I ønsker at booke overnatning samme sted, bedes I kontakte hotellet direkte på tlf . Der er kun 6 værelser på hotellet, som fordeles efter først-til-mølle. Ellers henviser vi til Radisson Blu Falkoner Allé samt CabInn Express Hotel

Brunch

Vi håber, I vil være med til at forlænge vores store dag og spise brunch med os dagen derpå hos Josty. Tilkendegiv venligst dette sammen med tilmelding til bryllupsfesten.

Indstik 3:

Ønsker

Liste

Vi er endvidere registeret hos xx

Vi rejser på bryllupsrejse til XX. Ønsker I at overraske os med en udflugt, upgrade eller lignende på rejsen, kan vores rejsekoordinator hos xx kontaktes på tlf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer