MissFindus

Hvor svært kan det være?

8 indlæg i dette emne

Hej alle,

Vi skal giftes næste sommer, og har egentlig tænkt det meget afslappet med en 50-60 gæster, der tager telt eller campingvogn med, og så fest i haven. Vi bor på en stor gård med god plads udenfor.

Vi har venner, der alle er gode på hver deres måde med musik, madlavning, fotografering, kage, krea-dekorationer og lignende, så dem tænker jeg at vi trækker på. Min mor er supersej på en symaskine, så hun fabrikerer kjolen, jeg ønsker mig. Min tilkomne får en hørskjorte og et par bukser, der er knap så hullede som dem, han normalt går i ;-)

Jeg tænker at vi lejer et fadølsanlæg og køber vin og sodavand. Mht. maden har jeg nogle venner der avler geder og en god ven der er kok, så et par helstegte af dem burde kunne gøre det. Så kan vi selv dyrke nogle grøntsager til.

Bryllupsrejsen bliver en roadtrip i vores gamle dyt, og i gave ønsker vi os ting til turen - kro-ophold, mixed-tape til turen, entre til seværdigheder o.lign.

..så jeg er egentlig meget rolig... eller VAR meget rolig...

For jeg kan godt se, at herinde er der tusinde grunde til at være bekymret, eller i hvert fald forberede sig helt vildt meget mere grundigt end jeg har gjort.... Er det fordi mine krav er små? Det er de jo egentlig ikke - synes jeg. Jeg forventer noget af en romantisk fest under æbletræerne med dans og glæde hele døgnet. Men hvad folk har på, eller hvad de siger, går jeg ikke så meget op i. Bare de er glade.

Eller er det fordi jeg fuldstændig undervurderer det arbejde der ligger forude, for at sikre at festen bliver god?

Jeg vil meget gerne have tanker og inputs - begynder at blive lidt bange :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

Vi skal giftes næste sommer, og har egentlig tænkt det meget afslappet med en 50-60 gæster, der tager telt eller campingvogn med, og så fest i haven. Vi bor på en stor gård med god plads udenfor.

Vi har venner, der alle er gode på hver deres måde med musik, madlavning, fotografering, kage, krea-dekorationer og lignende, så dem tænker jeg at vi trækker på. Min mor er supersej på en symaskine, så hun fabrikerer kjolen, jeg ønsker mig. Min tilkomne får en hørskjorte og et par bukser, der er knap så hullede som dem, han normalt går i ;-)

Jeg tænker at vi lejer et fadølsanlæg og køber vin og sodavand. Mht. maden har jeg nogle venner der avler geder og en god ven der er kok, så et par helstegte af dem burde kunne gøre det. Så kan vi selv dyrke nogle grøntsager til.

Bryllupsrejsen bliver en roadtrip i vores gamle dyt, og i gave ønsker vi os ting til turen - kro-ophold, mixed-tape til turen, entre til seværdigheder o.lign.

..så jeg er egentlig meget rolig... eller VAR meget rolig...

For jeg kan godt se, at herinde er der tusinde grunde til at være bekymret, eller i hvert fald forberede sig helt vildt meget mere grundigt end jeg har gjort.... Er det fordi mine krav er små? Det er de jo egentlig ikke - synes jeg. Jeg forventer noget af en romantisk fest under æbletræerne med dans og glæde hele døgnet. Men hvad folk har på, eller hvad de siger, går jeg ikke så meget op i. Bare de er glade.

Eller er det fordi jeg fuldstændig undervurderer det arbejde der ligger forude, for at sikre at festen bliver god?

Jeg vil meget gerne have tanker og inputs - begynder at blive lidt bange :unsure:

Mit råd er at lade være med at se på hvad andre gør, tænker og føler. Gør hvad I har lyst til, ønsker og føler, og vær tro mod jer selv :)

1

Del dette indlæg

Tror det handler meget om, hvad man gør det til og hvor meget "kontrol" man har behov for at have med dagen. I sidste ende tror jeg at folk hygger sig præcis lige så meget, uanset om man har lavet en afslappet stemning, som jeres lyder til, eller man har planlagt alt ned i mindste detalje.

Jeg synes at dine overvejelser lyder super gode, og er sikker på at det nok skal blive en kanon fest. Lad endelig være med at "arve" andre folks bekymringer. Det skal nok blive super godt :)

1

Del dette indlæg

FORSKELLIGE BRUDEPAR= FORSKELLIGE BRYLLUPSFESTER..... Vi er alle meget forskellige, har forskellige krav og forskellige drømme så lad dig inspirere herinde, tag det du kan bruge og lad resten være.....

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

FORSKELLIGE BRUDEPAR= FORSKELLIGE BRYLLUPSFESTER..... Vi er alle meget forskellige, har forskellige krav og forskellige drømme så lad dig inspirere herinde, tag det du kan bruge og lad resten være.....

Kunne ikke have sagt det bedre selv. Det er simpelthen humlen af det hele :-) Vi er alle forskellige, så tag det i kan bruge og lad resten ligge :-)

Sys jeres fest lyder smadre hyggelig så hvorfor lave om på noget hvis det er det som fungerer for jer :-)

1

Del dette indlæg

Du må ikke lade dig stresse af, at andre sætter deres standard anderledes end din. I sidste ende vil I det samme - have en super god og romantisk fest, hvor I hygger med venner og familie. Hvordan I bedst gør det er jo meget individuelt, og der er ikke noget, der er bedre end andet.

Jeg har været med til at arrangere end venindes surprise bryllupsfest i et lille bitte forsamlingshus hvor alle gæster bidrog med mad og drikkevarer. Helt fantastisk hyggeligt bryllup.

Og været til bryllupper i det stiveste puds med sølvtøj og lysekroner - også nogle helt fantastiske fester.

Sålænge I er tilfredse med rammerne så skal festen nok blive kanon :)

Held og lykke med det.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer