Chris27

Invitationer. Hvor henne

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Endnu et af mine opslag. Min H2B og jeg skulle bestille invitationer idag og det har hele tiden været meningen at vi skulle benytte INKsaloon, da vi er vilde med Deres designs. Men vi har simpelthen for meget info, til at vi kan bruge deres invitationer. Vi er på jagt efter en invitation med tre sider.

Er der nogen som kan anbefale en god hjemmeside? Vi er slet slet ikke kreative,

Please hjælp.

Hilsen

Chris27

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte inksaloon og så oprettede vi en hjemmeside med info via squarespace, som både har ret lækre designs og er enormt brugervenligt. Det var også meget rart at kunne rette info løbende og f.eks tilføje ønsker på ønskelisten. Manden fik lavet en smart knap på forsiden med "svar på invitationen her" og så poppede der en lille boks op, hvor man skulle skrive navn/navne og e-mail, om man kunne deltage, om man ville overnatte, gerne ønske en sang, man ville danse til og så til sidst et felt til kommentarer, f.eks hvis man har allergi overfor noget eller lign. Hver gang nogen svarede, blev det automatisk opdateret i et excel ark. Så det var nemt at holde styr på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan I ikke få inksaloon til at lave de tre kort og så kan I bare binde et bånd om dem, designet kan vel laves så der er en sammenhæng....

På Etsy kan I også bestille færdige løsninger, men de fleste er jo fra USA så der kommer moms, told og afgifter på prisen...

Lidt inspirationsbilleder:

post-72085-0-52883600-1413288280_thumb.j

post-72085-0-13619800-1413288297_thumb.j

post-72085-0-38234600-1413288384_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dem der hedder noget a la "Calligrafen"? Dansk virksomhed.

Dem brugte vi, og havde en god oplevelse med det. Ved dog ikke om de kan lave invitationer med tre sider i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med dem der hedder noget a la "Calligrafen"? Dansk virksomhed.

Dem brugte vi, og havde en god oplevelse med det. Ved dog ikke om de kan lave invitationer med tre sider i.

Hmmm- syntes bare, at jeg havde set det et sted. Men det kan da godt være, at de ikke gør det- det skader dog ikke at spørge dem.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer