FrejaHM

Renseri i KBH

6 posts in this topic

Nogen der kan anbefale et renseri i hovedstadsområdet?

Vil rigtig gerne have min kjole renset, den er blevet en smule mudret i kanten :-)

0

Annonce ♥

Kan anbefale Jæger rens, de er rigtig dygtige..

0

Jeg vil også gerne anbefale Jægerrens i Charlottenlund. Jeg har ikke fået min kjole tilbage endnu, da det er et større arbejde at finde ud af hvilken rens den kan tåle (kjolen er skræddersyet). Men ham der er deroppe har været meget professionel omkring det hele, så jeg er helt tryg ved, at hvis/når han renser kjolen, så gør han det på den mest skånsomme måde. Man kan virkelig mærke, at de har styr på tingene.

0

Hvad gav I ca. for en kjolerens hos dem?

0

Annonce ♥

Jeg gav 1000kr for rens af min kjole hos Jægerrens. Den var med mange perler og sten. Der var en anden brud, der hentede sin, da jeg afleverede min, den var helt enkel uden pynt, og hun gav 800kr.

Synes de gjorde et vildt godt job! Havde trasket rundt på en mark i regnvejr og de nederste 5 cm hele vejen rundt var ret sort. Troede ikke den ville kunne blive helt ren igen. Men den er som ny igen nu! Både mudder, mos, andelort (!) , rødvinspletter og andet godt, jeg havde fået samlet op med slæbet er væk. De var lidt i tvivl om, hvad dekorationerne kunne tåle, så derfor bad de mig sende en stofprøve, som de ville prøverense først. Så dejligt de ikke bare kastede sig ud i noget.

Dog har jeg lidt kritikpunkter også, som dog ikke har noget med selve rensningen at gøre. Jeg havde ikke fjernet den indsyede bh da jeg afleverede kjolen. De informerede mig om, at den ville blive ødelagt i rens men lovede også, at de godt kunne fjerne den inden rensen, da jeg nu ikke selv havde gjort det. Det gjorde de så ikke. Da jeg kom for at hente kjolen havde de hængt den op i de tynde ét-lags blondeærmer i stedet for de indsyede stropper i kjolen til formålet. Det synes jeg godt nok var ret dumt og burde have været indlysende for en hver. Kjolen er ret tung og de ærmer var bestemt ikke lavet til at holde noget. Heldigvis lader det ikke til, at blonden har strukket sig særlig meget. Brokkede mig allerede da jeg så det i butikken, men hende der ekspederede mig var sådan lidt "nå, ja, eeeh, hvordan vil du betale?".

Sørg for at alle andre aftaler end bare rens bliver skrevet ned på kvitteringen!

0

Jeg skal give 1000,- for rens af min.

0