Frk. Nylander

Kun overnatning til nogen af gæsterne? kan man tillade sig det ..

7 indlæg i dette emne

Vores situation er den, at jeg kommer fra Jylland, mens H2B kommer fra Bornholm.

Han har en STOR familie (6 brødre med tilhørende kone og børn)... og jeg har også en stor familie...

i alt, KUN med familie og 2 vennepar er gæstelisten på 67 personer.

Vi holder brylluppet på Bornholm, fordi det er her vi har bosat os :) det betyder så også at ca. 30-40 ud af de 67 gæster kommer fra Jylland og sjælland... Vi vil derfor gerne kunne tilbyde overnatning til dem i forbindelse med brylluppet :)

så fandt vi den perfekte location ! en gammel charmerende koloni, som mest af alt ligner et badehotel! lykken er gjort og vi er SIKRE på det er der vi vil holde vores bryllup... MEN... der er kun overnatning til 54 personer, og vi KAN ikke skære mere i gæstelisten ... :/

kan man tillade sig at tilbyde overnatning til dem der kommer "ovre fra" og ikke til dem der bor på øen et stenkast fra festen ?... i så fald, hvordan ville i skrive det i en invitation?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg godt i kan når nu de kommer så langt... I kan jo også lige tage med hans forældre og nærmeste hvordan og hvorledes, nogen foretrækker måske også at komme hjem i deres egen seng når der ikke er så langt...

0

Del dette indlæg

Helt klart. :) Mange af Ø-boerne ville formentlig tage hjem om aftenen alligevel. :) Derudover skal man tage i betragtning at det ikke er helt billigt at komme til og fra Bornholm - have been there - Et forslag kunne være at lave to slags invitationer hvor eneste forskel er det med overnatningen.

Men det kan jo meget vel være at nogle af gæsterne fra Sjælland/Jylland vælger at holde nogle dages ferie derovre (gjorde vi selv da jeg spillede derovre sidste år). .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer