MichelleJensen

20/6-2015!

7 indlæg i dette emne

Så blev det min tur :D

Om os:

Jeg hedder Michelle og er 28 og min kæreste Dan er lige fyldt 27.

D. 15. april i år, havde vi været sammen i 9 år. Som tiden dog flyver afsted! Jeg sagde til ham, at når vi nu engang skulle giftes, kunne det være godt vi blev gift når vi havde været sammen i 10 år. (Hvilket vil sige han jo skulle fri i år ;P)

Frieriet:

Jeg havde fødselsdag 22/8 og i gave gav han mig et Mine Cruise til Oslo! (selvfølgelig sammen med ham selv ;)) - vi skulle dog først afsted til september. Vi fik tjekket ind på skibet og fandt vores kahyt, som havde vindue :D På bordet stod der en snackkurv, 2 glas og 1 flaske champagne. Vi åbnede champagnen og skålede, hvorefter han siger han har en ekstra gave med til mig. Åbner kufferten og tager en lille, firkantet pakke op. Jeg tager gavepapiret af og inden jeg når at åbne æsken, tager han ringen ud af æsken og går ned på knæ og spørger om jeg vil giftes :D - og selvfølgelig vil jeg det!

Jeg ville gerne have lagt billeder ind - men alle mine billeder fylder desværre mere en 1 mb! :(

Dato:

20.06.2015 - ikke at datoen betyder noget specielt, jeg fik bare lov at vælge en dag :)

Sted:

Solrød Landsbykirke

Reception:

Hos min far der bor lige ved siden af kirken

Festen:

Har tænkt lidt det skulle være i Viby - hvis vi når at købe den gård vi gerne vil have, bliver festen holdt i et telt i haven - så håber på vejret er med os den dag!

Maden:

Vi kender kokken, så vi får maden til rigtig god pris :D

Hvem skal med og hvad er budgettet?

Indtil videre har vi inviteret 80-90 mennesker (inkl. en masse børn) - regner med at bruge 80-90000 kr.

Tema:

Grønt og hvidt - fordi jeg synes det er flot og min kæreste er ligeglad med farven så jeg fik lov at vælge ;) Så grønne vaser med hvide blomster som bordpynt. Grønne servietter. Grøn og hvid bryllupskage osv.

Fotograf:

Vi tænker at en af Dans venner bliver fotografen - han skal dog lige spørges først. Det er Dans job, så det kan godt tage lidt tid! ;)

Kage:

Har spurgt en af mine venners veninder og hun vil lave den - venter svar fra hende

Resten:

Tja, vi er ikke rigtig kommet i gang med resten af planlægningen endnu - dog skal jeg snart designe invitationer sammen med en veninde, regner med at vi laver alle sammen selv. - Skal på bryllupsmesse i midten af januar i Bellacenter, så mon ikke der er masser af inspiration at hente dér? :D

Vender tilbage når vi kommer videre med planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med brylluppet!

Min H2B og jeg skal også vies i Solrød Landsbykirke :thumbsupsmileyanim: og holde fest ude i Højelse, som jo ikke er så langt derfra.. Har I noget tilhørsforhold til kirken?

Jeg ved ikke om du allerede ved det/er opmærksom på det, men der er kun ca. 80 siddepladser i kirken så måske I bliver lidt trængt hvis alle I inviterer kommer ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer