Chris27

Bryllupsrejse Bali

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Vi er ved at planlægge bryllupsrejse til Bali i Maj måned.

Jeg har skrevet til lidt forskellige selskaber. ProfilRejse som kan lave en tur til ca. 30.000 kr for 14 dage i Ubud, Gili og Candadisa og DanExplore som skal have 25.000 for 14 dage i Lovina, Gili, Ubud og Lombuk og alt transport.

Hotellerne er lidt lækre med profilrejser og deres tilbud inkludere 2 dage i Singapore.

Men nu siger manden min at han gerne vil planlægge selv. Det vil sige fly og første hotel også bestille hotel når vi er der, så vi ikke er bundet af en fast rejseplan. Jeg har et ny begynder med Bali og aner ikke hvordan og hvorledes. Nogen af Jer som har erfaring med det og gode anbefalinger?

Det skal siges at vi skal i fersilitets behandling om ganske kort tid, så hvis vi er heldige så er jeg 4 måneder henne til Maj og det skal derfor være en tur, som er egnet til en gravid. Vi krydser fingre :)

Håber på et par gode fif..

Rigtig god aften.

Hilsen Chris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm- det I skal overveje er, at det tit er meget billigere at booke både fly og hotel selv. Vi undersøgte først priser hos selskaber, men vi endte med at få en rejse på 17 dage til 31.000kr (for os begge) med både hotel og fly ved at gøre det selv, hvor det ville have kostet os 34-36.000kr for 14 dages rejse, hvis vi fik det igennem diverse rejseselskaber- og det tog os en aften at booke alting. Herudover fik vi endvidere bedre hoteller (stjerner og lokation), ved at arrangere det selv.

Dog ved jeg, at der til Bali er deciderede charter-selskaber, så måske kan I finde noget pakke-rejse til noget a la det samme som hvis I gjorde det selv.

Held og lykke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bali er en vidunderlig oplevelse - vi var der året før vores bryllup på en 5-ugers rejse i juli/august. Vi planlagde og bookede alt selv, og ja, det er et stort arbejde, men vi har gjort det med alle vores større rejser og ville aldrig gøre det anderledes - for man sparer altså bare rigtig mange penge! Vores rejse kostede os alt i alt 40.000,- - maden er jo super billig, og man får meget for pengene på hotellerne. Transport med taxa og både er dog ikke i den billige ende. Vi boede både på rigtig, rigtig lækre hoteller og middelmådige hoteller. Ubud og Gili er begge vanvittigt lækre steder, som jeg klart vil anbefale. Vores hotel på Gili (den største af de tre øer, Trawangan) hed Vila Ombak, og det var super lækkert (jeg er kræsen ;)) og havde den vildeste morgenmadsbuffet. Bali er ekstremt kontrastfyldt - der er fantastisk smukt og dejligt, og vi oplevede også at befolkningen meget gerne ville hjælpe os - dog oftest pga. de penge, de antog, vi havde i overflod.

Men ja, planlæg selv, det kan jeg i hvert fald kun anbefale! Vi havde også tre overnatninger i Singapore på vej til Bali, og det er også en rigtig spændende by, hvor al transport fungerer vanvittig godt og er utrolig nem at finde ud af som turist. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer