ninafeb

bordplan emma gad.....

11 posts in this topic

Ja jeg skal jo ha lavet en bord plan, og hvis man går efter Emma gad er det kun forlovede som skal sidde sammen, og giftepar skal skilles ad. Hvordan gør I???

Hvis jeg skal gå efter Emma Gad bliver gifte par ved samme bord dog ikke som par.

Hjælp mig med at finde ud af hvad jeg gør. Jeg kan godt se det gode i at skille folk ad, dog regner de da med at de skal sidde samme gør de ikke?

0

Annonce ♥

Jeg har ikke tænkt mig at skille folk af, de skal da sidde sammen! Vi laver så en lidt utraditionel bordplan. Vi vil nemlig ikke bestemme hvem, der skal sidde ved siden af hinanden, så vi fordeler bare folk ved bordene, og så må de selv om hvor de vil sidde ved bordet. Jeg tænker at der skal hænge en plan ved indgangen, så de ved hvilket bord de skal sidde ved. :)

1

Det er såmænd også en fin ide men der kan ligge en lille udfordring for personalet hvis der er folk som der skal tages særligt hensyn til i forhold til mad, drikkelse m.v. (det finder man så nok ud af). I dag gør folk jo hvad de vil bordplansmæssigt. Man oplever tit at brudeparret sidder sammen med venner fremfor med forældre. Noget som formentlig ville få Emma Gad til at gå i flint men hun er der jo ligesom ikke .:)

0

Gifte og kærester sidder over for hinanden til vores kobberbryllup, og min storebror sidder ved siden af mig ved hovedbordet, efter Kelds oplæg, som jeg bestemt ikke har noget imod :-D <3 <3 <3

Edited by mrssicilia
0

Annonce ♥

Vi havde par siddende ved siden af hinanden, det synes vi selv er rarest, især når det er en romantisk fest som et bryllup... Til gengæld blandede vi de to familier og vores venner

0

Vi havde også gifte par til at sidde ved siden af hinanden :) Det foretrækker vi selv og synes især noget så romantisk, som et bryllup bør opleves med ens partner, hvis man da har sådan en :) Man taler jo også mest med den der sidder foran, så synes ikke der er nogen fordele ved at skille gifte folk ad.

Hvis de ikke bliver sat ved siden af hinanden, så bør de vist sidde så de ikke kan se hinanden - det blev vi i vært fald fortalt.

Edited by Rose90
0

Tak :cheerleader3:Jeg tror vi sætter dem sammen, det ville jeg også ha det bedst ved.

0

Ha godt hørt Emma gad reglen. Tror det er meget forskelligt hvad folk foretrækker:) Vi sad ved langborde og par sad ikke nødvendigvis ved siden af hinanden, men tæt på hinanden - så overfor, skråt overfor eller ved siden af hinanden. Det var både ud fra, hvordan bordplanen ville gå op, hvem vi vidste ikke ville have noget imod at snakke engelsk hele aftenen med amerikaneren, hvem vi troede ville snakke godt sammen, hvem der ikke kendte så mange, hvem der "tilhørte en gruppe", hvem vi vidste helst ville sidde sammen, hvem vi vidste der ikke havde noget imod at blive skilt osv. Det var noget af en ligning at få det hele til at gå op, men det endte virkelig godt - så vidt jeg ved ;) Der var ingen der brokkede sig i hvert fald og flere har bagefter sagt at de er overbevist om, at de sad det bedste sted og ville lige undskylde, hvis de larmede for meget :lol: Men i kan jo gøre det som i vil, og som i tror jeres gæster ville foretrække. Hvis man sidderved runde borde er der jo langt over til partneren hvis han/hun sidder overfor. Ved mine egne forældre er lidt trætte af at skulle sidde ved siden af hinanden, når de skal til fester hos familien i Jylland (hvor det i hvert fald i vores familie er normen, at man sidder sammen) :lol: Og de valgte også at familien og deres venner, der var med, skulle blandes, så par ikke sad ved siden af hinanden.

0

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert have både gifte par og dem der "bare" er kærestepar siddende sammen! Måske ikke liiige ved siden af hinanden, men med max en person imellem (ved runde borde).

Øv jeg ville blive trist over ikke at skulle sidde forholdsvis tæt på min kæreste til sådan en fest som et bryllup hvor man jo sidder ved bordet i maaange timer :)

0

Det er såmænd også en fin ide men der kan ligge en lille udfordring for personalet hvis der er folk som der skal tages særligt hensyn til i forhold til mad, drikkelse m.v. (det finder man så nok ud af). I dag gør folk jo hvad de vil bordplansmæssigt. Man oplever tit at brudeparret sidder sammen med venner fremfor med forældre. Noget som formentlig ville få Emma Gad til at gå i flint men hun er der jo ligesom ikke . :)

Jeg kan ikke lige gennemskue om det er min bordplan du snakker om her? Hvis det er, så bliver det såmænd ikke noget problem, da vi skal have buffet.

0

Det var det nok jo. .:) Enig. Taler vi ren buffet er det jo ikke noget problem og som sagt finder man (personalet) nok ud af det alligevel .:)

0