Eheliw15

Altså! Den tekst er svær! Hjælp modtages med kyshånd

4 indlæg i dette emne

Ihh, nu har vi siddet over den skide invitation hele weekenden og kan bare ikke blive enige om teksten.

Vi skal jo holde Bryllup i sommerhuset og inviterer ca. 90 mennesker (inkl. børn, fotograf og musik)

Vi har en køreplan som ser nogenlunde således ud:

14.30 - Vielse ved vandet (i enden af grunden)

15.00 - Bobler, kaffe, kage

Spil/leg, minglen rundt, HYGGE i haven

18.00 - Middag

01.00 - Natmad

Jeg har lige taget et billede (eller to) af udkastet som jeg lavede i går.

Jeg mangler virkelig gode inputs mht teksten og så syns jeg måske der mangler noget - men kan ikke komme på hvad det skulle være!!!!

Kritik og forslag modtages med kyshånd! (bare vær hård - vi kan ta det :wink: )

Forside

post-74321-0-09343700-1416833725_thumb.j

1. bladring

post-74321-0-35878800-1416833751_thumb.j

Midten

post-74321-0-19020800-1416833771_thumb.j

Bagsiden

post-74321-0-93739900-1416833788_thumb.j

Redigeret af Eheliw15
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

teksten er som følger:

Forside:

Vores navne og dato

1. bladring

Vielse og fest vil finde sted i

Sommerhuset

Adresse

Her slår vi det store telt op og.....

Der er rig mulighed for at finde overnatningsmuligheder i nærheden. Enten i et sommerhus eller på den nærliggende campingplads

og

Kære Gæst og Gæst

!Vi skal giftes!

I den anledning har vi flaget klar, lagt boblerne på køl og bestilt godt vejr for

LØRDAG 16. MAJ 2015 kl. ??:??

Siger vi ja til hinaden.

Vi ønkser en afslappet, hyggelig og utraditionel fest i godt selskab med venner og familie.

Vi håber i vil komme og være med til at gøre vores dag helt fantastisk.

Kærlig hilsen

Brud og Gom

Midten

1. side som ovenfor

midt

Svar Udbedes

Vi hører gerne fra jer inden

APRIL 2015

Brud Gom

Tlf Tlf

Mail Mail

Fælles adresse

Sidste

Toastmaster Gavekoordinator

Navn Navn

Mail Mail

Til forældre med børn

Vi vil lade det være op til jer forældre at vurdere om børnene skal være med hele dagen.

<3 De er dog hjertelig velkomne <3

Bagside

Vi glæder os til at se jer

16. maj 2015

Beklager at noget af det står på norsk - det ligger bare i fingrene allerede!!!!

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er rigtig fint og var lige ved at lave samme trick som Louise ovenfor med at kopierer teksten, men jeg har vist ikke nogle yderligere rettelser end dem hun allerede har fanget ;)

Et par mindre kommentarer..

1) Er det med vilje at SU bare er "april" og ikke fx 1. april? (haha ok 1. april bliver måske noget rod hvis I har spøgefugle i familien, men så 2. april da :tunge: )

Oftest synes jeg er SU er en specifik dato - så ved du også bedre hvornår du kan tillade dig at rykke for svar :wink:

2) Når du har skrevet "kære Gæst og Gæst" går jeg ud fra at I personliggør hver enkelt invitation? I så fald ville jeg udelade den del med forældre og børn til de par som ikke har børn.. Når de ikke har børn er det jo ikke vigtigt for dem..

3) Evt. nævne noget med dresscode eller bare "kom i fint sommertøj" eller lign. alt efter hvad I ønsker

4) Super fint at I indikerer at der er flere muligheder for at overnatte i nærheden. Hvad med at skrive navn og adresse på til den campingplads i nævner? Der er ihvertfald en fin service til jeres gæster :)

0

Del dette indlæg

Ihh I har helt ret de damer :-)

Tak for input :-)

På den første side med adressen kunne der jo nemt blive plads til mere info. Måske også det jeg lidt manglede. tror der kommer det med "dresscode" og campingplads - kan man bare skrive linket til hjemmeside eller både det og adressen?

Vi personliggør hver kort så det kun bliver dem med forældre der får forældrestykket ;-) (men man kan vel godt tillade sig at skrive sådan, ikke? Vi syns kun der er hyggeligt at børnene er med men ved at mange vil få dem passet om aftenen.)

Skal vi have noget med tidsplanen ind? Selvfølgelig er det vigtigt at der står hvad tid vielsen er, men hvad med middagen? er det nødvendigt når vi ikke har reception? alle inviterede er også med om aftenen. og hvis der dukker nogen op til vielsen så ved de jo godt at de ikke skal blive hele dagen! ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer