Anna26

I kirken

10 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været til et bryllup, hvor bruden blev fulgt op af sin mor. Jeg ved ikke hvad der er af traditioner for det. Hvis man skal tænke rigtig gammeldags, er det vel hvem der nu end er familiens overhovede (den mand, der forsørger de stakkels kvinder :lol: ) Du kan vælge lige hvem du vil :)

0

Jeg går selv.

Min far skal med til brylluppet, men vi er ikke særlig tætte og har aldrig været det, så derfor kan jeg mærke I min mave at det vil føles forkert at blive fulgt op af ham.

Hvis jeg skal følges op af en person, skal det være af én som jeg er meget tæt med.

Det har jeg ikke, ikke af mænd ihvertfald, så jeg går selv. Og det glæder jeg mig faktisk til :)

Men jeg har også en laaang historie bag mig med forældre som ikke rigtig har været der. Så for mig er det det helt rigtige at gå op alene.

Men du skal gøre hvad der føles rigtigt I din mave. En god veninde kunne også være en mulighed, hvis du ikke vil gå alene.

Edited by solskin82
0

Annonce ♥

Har været i selv samme dilemma 😔 ( læs min problem stilling under traditioner )

Jeg har dig valgt en rigtig god ven ( et fælles vennepar ) Men problemet for mig var her, at det faldt ikke i god jord hos en meget tæt veninde. Hun mente jeg brød traditionerne og at mit valg var meget "chokerende" og underligt. ???

Den ramte mig faktisk meget. Men igen - mit Bryllup - mit valg. Jeg valgte vores ven, fordi det var det helt rigtige og fordi der ligger en historie for vores venskab i forhold til min kommende mand.

Så mærk efter og følg dit ❤️ så bliver din beslutning - den helt rigtige.

0