Ulogisk

Bryllupsnatten

8 indlæg i dette emne

vi står lidt i et dilemma. Ville gerne have en rigtig romantisk bryllupsnat på et hyggeligt hotel værelse med lækker morgenmad osv. Der er bare ingen hoteller som opfylder det vi leder efter i den by, hvor vores bryllup skal holdes. Ingen hoteller som siger os noget. Er vores eneste alternativ så at tage hjem og sove? Og har i forslag til hvad vi kan gøre for at lave det til noget særligt?

Har virkelig brug for jeres hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom først i seng kl 4 og stod op ca 3 timer efter så vi var klar til morgenmaden kl 8 så vi var der og tog i mod de første gæster (vi holdt bryllup med overnatning til alle) så det var begrænset hvor meget vi fik nydt suiten der, til gengæld fik jeg nøglen om morgenen så jeg kunne gøre mig klar der og det var super fantastisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke man skal forvente det helt store på bryllupsnatten, men når det så er sagt, har jeg faktisk de samme tanker som dig!

Jeg vil også gerne på hotel, og så invitere de nærmeste på brunch dagen efter, så er det så op til dem selv om de vil overnatte på samme hotel som os eller ej.

Grunden til jeg også gerne vil det, er fordi jeg gerne vil flyve hurtigst muligt dagene efter brylluppet..

Hvorfor ikke udvide eftersøgningen lidt? Og måske kigge på Bed & Breakfasts også? Jeg har på fornemmelsen at de godt kan være søde og hyggelige, i forhold til nogen hoteller, som godt kan blive lidt kliniske..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes da bare I skal "hygge jeres soveværelse op" :) Sørg for at der er pænt og rydeligt, nyt sengetøj er nok dejligt, hæng nogle lyskæder op, stil en masse stearinlys klar, kom nogle ekstra puder ind. Vi ville have lavet en hule og hængt noget stof op over sengen, lidt som et åbent telt :)

Og så hav en flaske champagne klar, nogle jordbær, noget chokolade og eller hvad I ellers kunne have lyst til :) Mht morgenmad kan I jo også have klar, så det bare skal laves om morgenen :)

Jeg tænker det kan gøres meget mere romantisk end et hotelværelse!

:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valg at eftersom vi begge nok er helt udbombet efter en lang og begivenrigs dag bare vælter om i vores egen seng og så tager ud og spiser rester med de af gæsterne der overnattet morgen efter og evt åbner gaver der istedet og så har vi vælgt at vi finder et lidt lækre hotel til bryllupsrejsen fem dage sener og tager bryllups natten der ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har valgt at sove hjemme på bryllupsnatten, da vi blev enige om at det ville være ærgerligt at bruge så mange penge på et hotelværelse for et par timer ...vi har derfor valgt at brug lidt penge på at gøre vores soveværelse lidt mere hyggelig og romantisk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle Jeres gode forslag :-) Jeg har lige fundet ud af, at vi kan overnatte helt gratis på et hotel 800 m fra feststedet. De to steder samarbejder, da feststedet ingen overnatningsmuligheder har. Det er nyrenoverede værelser med alm. morgenmad. Jeg tror det er det vi tager, og hører hotellet om de ikke har mulighed for at pifte det lidt op :-) Som I skriver, så er man der jo kun i få timer inden man skal op og spise morgenmad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sov nærmest ikke på vores bryllupsnat- til gengæld så vi solen stå op sammen. Glemmer jeg aldrig.

Til gengæld var vores bryllupsrejse- som startede efter selve brylluppet- en ferie fyldt med romantik og kun os to-tid- ;)

Tror, at man skal tage det helt stille og roligt mht. bryllupsnatten. I dag er det jo nok de færreste der er jomfruer inden brylluppet, og derfor er det jo heller ikke længere natten hvor parret skal 'fuldbyrde' deres forhold hehe.

Ville sige det samme som de andre: bare nyd festen og hinanden- og hvis I ikke tager på hotel, så bare sørg for lidt ekstra hygge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer