baaschskytte

Åh åh problemer med bryllup d. 8/8 i Frederiksberg Slotskirke

6 indlæg i dette emne

Kære brude

Måske er der andre end mig der er løbet ind i en lille forhindring. Præsten ringede i sidste uge for at fortælle os at Post Danmark cykelløbet som foregår hvert år på Frederiksberg, til sommer desværre er blevet rykket til lørdag istedet for det normale søndag.

Det betyder altså at hele hovedindgangen til Frederiksberg Slotskirke er helt lukket af. Man kan altså kun komme op til kirken igennem Frederiksberg have!

- Vi har 2 bedstefædre der går så dårligt at de skal køres helt til døren. Til det skal vi bruge en kørselstilladelse igennem Frederiksberg have som vi skal søge om hos kommunen. De sidste 5 bedsteforældre skal køres fra bunden af bakken inde i haven op til slottet, da den også er for stejl til at de kan gå op.

- Vi skal også have en kørselstilladelse til brudebilen. Tænk nu hvis det regner :o

- Hvis nu det regner så er det ikke så skønt for gæsterne at skulle gå igennem Frederiksberg have på grusstier i deres fine tøj og sko.

Vi overvejer nu at se om vi kan få rykket brylluppet til en anden weekend, da jeg desværre ved at jeg vil gå og bekymre mig over vejret.

Hvad ville I gøre? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis I kan få kørselstilladelserne til brudebilen og bedsteforældrene ville jeg ikke bekymre mig.. HVIS det skulle vise sig at blive regnvejr ville jeg sørge for at arrangere at der stod en og delte paraplyer ud til gæsterne ved indgangen til parken, så de ikke skulle gå så langt i regnvejr :) Men kan godt se at det da bliver lidt ekstra besværligt af det..

0

Del dette indlæg

Gæsterne holder selv øje med vejret, så de skal nok selv have paraplyer med, hvis de kan se, det går den vej. Det vigtigste er kørselstilladelserne, og hvis I gerne vil være fri for at rode med det, så ville jeg nok rykke det, medmindre I har booket en masse til dagen allerede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for rådene. Vi har valgt at forsøge os med kørselstilladelse da vi ikke kan finde en anden dag hvor både kirke, præst, lokaler og fotograf er ledige. Kirken har kontaktet kommunen og så krydser vi ellers fingre 😊præsten virkede rigelig sikker på at det nok skulle lykkes ☺

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer