M3tt3

Vielsesringe/forlovelsesring?

8 indlæg i dette emne

Hej kommende brude :-)

Jeg har lige et lille spørgsmål :-)

Hvad gør i i forhold til ringe? Har i en forlovelsesring og vælger vielsesringe senere? Eller bruger i vielsesringene og flytter over på den anden hånd når i skal vies?

Måske er vores situation en anelse anderledes. Vi ved vi skal giftes i maj 2016, dog har h2b ikke friet endnu (så se dog at komme ned på det knæ altså :-D).. Derfor mit spørgsmål - vi har kigget lidt på ringe, og derfor foreslog jeg at vi kunne bruge de samme, men hvad gør man?

Glædelig jul til alle :-)

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik en smuk forlovelsesring da min kæreste friede til mig, og vi får lavet ens vielsesringe som vi får på til brylluppet. Jeg har min forlovelsesring på venstre hånd, og flytter den over til højre efter brylluppet så den kan sidde sammen med vielsesringen til den tid :)

0

Del dette indlæg

Jeg fik denne smukke ring fra min H2B i går :loveshower::loveshower: og vi har også købt vielsesringe som ligger klar til dagen :a1221:

der er mange der bruger deres forlovelsesringe til vielsesringe, i det de bruger en del penge på dem, da de skal holde for livet :7himmel: og så bare skifter ringen over på den anden hånd ved vielsen

post-58278-0-27980600-1419931899_thumb.j

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Jeg blev friet til med en smuk ring og det er kun mig der skal have vielsesring på også. Jeg bærer min forlovelsesring på højre hånd allerede, hvor jeg også forventer at bære vielsesringen til den tid. :a1221: ..

Om man vælger ringe til begge lejligheder... tjah.. det er så forskelligt fra personer til personer. Og i bund og grund bestemmer man det jo selv...

Jeg elskede at blive friet til med en særlig ring :loveshower: ... Det gjorde det bare så meget mere romantisk i mine øjne. At han havde valgt en ring som HAN kunne lide og som han mente passede til mig. Det gjorde mig glad.

Mit første ægteskab valgte vi at købe matchende forlovelsesringe. Vi havde et sæt til forlovelse og et andet sæt som vielsesringe. Vi tog forlovelsesringene af og lagde i smykkeskrinet for at tage vielsesringene på. Denne gang kan jeg gå med begge dele og det vil stadig se godt ud.. håber jeg :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er flere måder at gøre dette på - mange bruger forlovelsesringene senere som vielsesringe, og venter så bare med graveringen til brylluppet. Atter mange andre har kun en "frierring" - dameringen - og køber vielsesringe når tid er. Selvfølgelig er der også en del, der køber et par billige ringe til at markere forlovelsen - evt. som også smelter dem om til vielsesringe ved brylluppet.

ege art

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer