Anja Simonsen

Scrabble tema

14 indlæg i dette emne

Hej alle I gæve kvinder, ugifte som gifte 😊

Jeg har kigget med i 3-4 måneder efterhånden og har nu brug for Jeres hjælp.

Min kæreste og jeg har planer om at der skal være scrabble tema, da vi faktisk blev begyndte at få interesse for hinanden via wordfeud (vi er kollegaer og spillede sammen og så udviklede det sig lidt over tid) ❤️

Jeg har kigget på etsy, pinterest, gogglet men uden egentlig at finde det helt rette til en invitation i scrabble tema. Jeg er ikke den store DIY, men fik dog kreeret nogle save-the-date-invitationer.

Er der nogen som har set noget et sted eller nogen som selv har haft samme tema? Tænker også om hvordan man kommer i kontakt med en som 'kan sådan noget på pc'en'. Jeg har også forsøgt at finde en font ala scrabblebogstaver, men heller ikke det var helt lige til.

Begynder at overveje en 'almindelig' invitation og så er der bare scrabble tema på bordene.

Mange hilsner, Anja (som nu har skrevet sit første indlæg) 😉

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja - velkommen til og tillykke med brylluppet! Jeg synes jeres idé er helt vildt fin, specielt i betragtning af jeres historie med Wordfeud osv. Det kan blive SÅ gennemført og jeg havde oprindelig selv kigget på at købe en masse scrablebogstaver lave til bordkort men så endte vi i en anden retning :) Jeg synes sagtens at du kan lave en invitation som ikke nødvendigvis er direkte scrablebogstaver og så stadig holde temaet hvis farver eller andet går igen :)

0

Del dette indlæg

Invitation helt enkel.

Lav scrabble bogstaver. Køb noget mosgummi klip ud i firkanter. Lav på pc scrabble bogstaverne: bryllup.

Klister på forsiden.

Inden i laver du bare en helt traditionel tekst tænker jeg.

Bordkort. Se om du kan få laver noget a la de der man sætter bogstaverne på i scrabble. Besøg evt genbrugsbutikker og køb der.

Lav scrabble bogstaver ligesom til invitation og sæt på.

Bordhæfter kan du lave på samme måde som invitation.

Bordpynten kan være scrabble plader. (Køb spil på genbrug) sæt små vaser på med blomster i scrabble farver.

Hvid dug.

Servietter ville jeg holde helt enkel i hvid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt tema :loveshower::loveshower: Louise G ..... du går da lige amok :wink:

Sådan er det nogle gange Marie :wink: Det er jo et fedt tema! :cheerleader3:

:lol: ja ved det, og ja det er en super fedt tema ...... :floejt: jeg tænkte bare om du var klar til en ny fest som du gik amok :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt tema :loveshower::loveshower: Louise G ..... du går da lige amok :wink:

Sådan er det nogle gange Marie :wink: Det er jo et fedt tema! :cheerleader3:

:lol: ja ved det, og ja det er en super fedt tema ...... :floejt: jeg tænkte bare om du var klar til en ny fest som du gik amok :biggrin:

Det er jo svært at give slip!! Jeg kunne sagtens være klar på en fest mere, ligesom så mange andre gifte koner! haha

Helt sikkert :loveshower:

0

Del dette indlæg

Tak for mange brugbare billeder Marie E. Har set flere selv, men det der link til inksaloon.com skal jeg da helt klart ind og tjekke mere ud. For jeg er gået helt i stå med hvordan invitationerne skal se ud / laves. Har set dem du også har sat ind her, men finder dem meget amerikanske

Men tusind tak for input

Og tak til Jer andre, for at finde temaet i orden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På eBay og Etsy kan du finde store poser scrabble brikker, har selv bestilt nogen hjem da jeg vil lave en scrabble-inspireret indbydelse til min hjemmeside (når jeg engang får tid mellem de andre bestillinger)

0

Del dette indlæg

Velkommen og tillykke med det kommende bryllup.

Jeres tema er da super sødt og vildt romantisk når man tænker over hvorfor i vælger det som tema.

Jeg kan se de andre piger har postet vildt mange fede inspirationer, så jeg vil undlade det.. men fedt tema måtte jeg lige indskyde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer