Camilla_krøier

Billige festlokaler på vestegnen

10 indlæg i dette emne

Har en sød medstuderende der rigtig meget mangler et festlokale den 1/5-15 til en konfirmation... Det er kun lokalet og det skal gerne være til at betale.... Konfirmationen finder sted i Brøndby strand kirke så meget meget gerne i den del af byen....

Nogen der har erfaringer med et sted? Lokalet behøver ikke at være noget særligt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billigt er jo altid relativt og hvad de præcist koster ved jeg ikke men min fornemmelse er at det er til at have med at gøre. Der er mange muligheder:

Herstedvester Forsamlingshus
Herstedøster Forsamlingshus

Ishøj Forsamlingshus

Avedøre Selskabslokaler

Bare for at nævne nogle. Derudover er der en lang række af beboerhuse men her kræves formentlig en vis tilknytning til beboelseskomplekset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej Bent jeg kan ikke huske adressen men det er ikke Park Allé. Men jeg fik lige at vide, at man skulle bo i foreningen for at kunne leje dem, men dem jeg spurgte gav mig et andet link til

http://www.herstedosterforsamlingshus.dk/velkommen

Måske det er ledigt og det er ikke så dyrt.

0

Del dette indlæg

Sådan er det jo ofte. .:) Herstedøster Forsamlingshus er så også et af de steder jeg peger på som et ganske glimrende sted og det er faktisk meget billigt i forhold til hvad man får men man skal helt sikkert også være hurtigt ude

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer