WeddingAddict

Må lige lufte frustration...

11 indlæg i dette emne

Er sgu lidt sur over Bog og Ide :td: Og det er ellers en butik jeg handler meget i (faktisk er det nok den eneste boghandler jeg handler i )

Vi bestilte for over en uge siden, vores papir som vi skal bruge til invitationerne, vi fik af vide at vi ville blive kontaktet af dem så snart det kom hjem. VI har bare gået og ventet og ventet. Da vi så kommer derned i dag og brokker os lidt over vi ikke havde hørt noget, kunne de pludselig ringe rundt og bum! så kunne de have det i morgen tidlig. Dog var hun ikke sikker på at farven nu var den rigtige... IHhhh.... Så hvis det ikke er det rigtige, så skal vi igen på jagt efter noget som vi begge kan lide... IHHH:...

Og oveni det, så har vi været til guldsmeden med min ring, fordi jeg begyndte at hænge fast i tøjet med den og så trængte den til en seriøs rengøring. Det er nu 15 hverdage siden. Jeg fik af vide at der gik nok 10 hverdage. Ventede indtil i dag, hvor jeg så får af vide at der nok går en uge mere.... EJ for helvede... Min ringfinger er nøgen og jeg bliver så ked af det, når folk som vi ikke har set længe og ikke har set ringen, pludselig dukker op og er sådan helt "ej, må vi se ringen" Øhm, det kan i ikke...

PUHA... det trængte jeg bare til at få af hjertet. Hvis du har læst det her, så tak. :wink::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og ellers er de også meget hjælpsomme i Panduro - hvis du har behov for at se farven på papiret inden det bliver købt.

Det skal da også nævnes at de tager retur uåbnet/ ubrugt materiale tilbage hvis du har bonen et godt stykke tid efter (+14 dages retur)

0

Del dette indlæg

Hvad er det for noget papir du skal bruge?

Jeg kan seriøst ikke huske hvad det hedder lige nu. Men vi har ledt efter det alle vegne. Nu afleverede vi så det ene stykke papir til Bog og Ide, så kan ikke engang kigge på det. Men vi komtaktede også den danske leverandør og han må ikke sælge til privat personer. Det er noget italiensk papir.

Og ellers er de også meget hjælpsomme i Panduro - hvis du har behov for at se farven på papiret inden det bliver købt.

Det skal da også nævnes at de tager retur uåbnet/ ubrugt materiale tilbage hvis du har bonen et godt stykke tid efter (+14 dages retur)

Ja, vi tog i Panduro i går for at se hvad de havde, just in case. Og de havde noget som minder, men vi vil jo selvfølgelig hellere have det, vi oprindeligt faldt for. Men kommer det forkerte hjem i dag, så må vi bare et smut i panduro igen :-)

Det skal lige sige at jeg faktisk ikke går så meget op i det med papir som Hubby gør. Han er GomZilla på nogle punkter og det her er klart et af dem. Det har så også noget at gøre med at både ham og hans far har været i papirbranchen i mange år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LYKKEN er gjort.

De ringede fra Bog og Ide om lørdagen som de havde lovet og papiret var kommet hjem. Jeg havde nærmest knuder i maven fordi jeg var så bange for at det var det forkerte, men det var det helt rigtige. JUBEL :cheerleader3: Og så var det ellers meningen at vi skulle gå igang med at få lavet dem, men nej... så besluttede printeren sig lige for at dø :td: , så nu skal vi ind og forhåbentlig få lov til at låne svigermors. Så invitationerne kommer nok til at trække lidt ud, hvilket er skide surt, for jeg vil bare så gerne have dem lavet :blink: .

Camilla: Du er bare så fantastisk sød og tusinde tak fordi du gider undersøge den slags ting. Men som du kan læse er det heldigvis ikke nødvendigt mere :kiss:

0

Del dette indlæg

LYKKEN er gjort.

De ringede fra Bog og Ide om lørdagen som de havde lovet og papiret var kommet hjem. Jeg havde nærmest knuder i maven fordi jeg var så bange for at det var det forkerte, men det var det helt rigtige. JUBEL :cheerleader3: Og så var det ellers meningen at vi skulle gå igang med at få lavet dem, men nej... så besluttede printeren sig lige for at dø :td: , så nu skal vi ind og forhåbentlig få lov til at låne svigermors. Så invitationerne kommer nok til at trække lidt ud, hvilket er skide surt, for jeg vil bare så gerne have dem lavet :blink: .

Camilla: Du er bare så fantastisk sød og tusinde tak fordi du gider undersøge den slags ting. Men som du kan læse er det heldigvis ikke nødvendigt mere :kiss:

Dejligt at det var det rigtige, selvom det er dårlig stil at de glemte jer i første omgang...

0

Del dette indlæg

LYKKEN er gjort.

Dejligt at det var det rigtige, selvom det er dårlig stil at de glemte jer i første omgang...

Tror også de forstod at vi var utilfredse med dem, for vi fik en god rabat :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer