Sign in to follow this  
Followers 0
PernilleSchou

Ankomst i båd!

3 posts in this topic

Jeg vil bare lige blære mig lidt, for jeg synes det er sådan en fed idé, som min far kom med :biggrin:

Jeg havde tænkt, at min kommende mand og jeg skulle komme i enten bil eller helikopter, men det var lidt for "kedeligt" synes jeg, da en bil er ret normalt, og en helikopter larmer helt vildt, og også er "relativ normal"..

Men så kom min far med den idé, at vi kunne komme i båd!! Og ja, den var jeg frisk på, og fatter ikke, at jeg ikke selv er kommet på den idé :biggrin:

Vores bryllup er med strandtema, bryllupsfesten bliver holdt om sommeren (så der er rimelig varmt ), bliver holdt på en restaurant som er LIGE ved siden af en havn, jeg blev døbt i matrostøj, og vi er begge opvokset ude på Vestkysten med fiskersamfundet som naboer.. Så det er jo perfekt!!
Båden er skaffet, datoen sat, og nu glæder jeg mig bare til at jeg kan vise jer en masse billeder derfra! :loveshower:

Glæder mig bare så meget, at jeg var nødt til at dele det med nogen! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fedt .:) Den med helikopteren vil jeg så heller ikke lige frem kalde "relativt normal" i dagens Danmark. .:)

0

Naa, normal er vist ikke det rigtige ord, har du nok ret i ;-) Men normalt, hvis man ikke vælger bil, og har pladsen/pengene til det :-)

Og tak, det er vildt fedt :biggrin:

0