Maibritt1

Hjælp kjole

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu er det fleste "hvide" kjoler jo efterhånden ivory så helt hvid er det jo ikke.

Du skal tage den kjole på du syntes passer til dig og jeres bryllup. Jeg var 46 da vi blev gift og havde det hele på, også selvom det er 2. gang for begge.

God jagt.

0

Del dette indlæg

Nu er jeg godt nok "kun" 37 år, men dette er også mit andet bryllup. Dog skal vi ikke i kirke, men vies i en have, men jeg har da alligevel valgt lige den kjole jeg ville have. Du skal da ikke skrue ned for hvad du vil have, bare fordi det er anden gang. Jeg undlader selv sløret, men ellers har jeg da også valgt all in og min kjole er HVID! hihi...

Vælg hvad du vil , hvad du kan lide at have på og føler dig som en dronning i!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår godt hvad du mener, men der er så stor forskel på hvad folk mener er det rigtige og hvad folk bliver stødt af osv. at vi ikke kan give dig en facitliste herinde. Hvis du vil please din familie og omgangskreds bliver du nødt til at finde ud af hvad de mener man kan og ikke kan tillade sig som 2. Gangs brud. Det kommer jo an på hvad de er opdraget med og hvad normerne er i den del af landet?!

Jeg er selv førstegangsbrud, jeg fylder 30 tre mdr efter brylluppet og har mødt lige så mange holdninger som der er dråber i Silkeborg Sø til hvad jeg bør/ikke bør gøre og hvad jeg kan/ikke kan tillade mig (både mht tøj og fest). Du kommer nærmest med garanti ALDRIG til at gøre alle tilfredse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer