Dorte FR

Hjælp til lim..

8 posts in this topic

Annonce ♥

Hvad skal du bruge den til? Jeg har købt noget fra panduro som hedder panokitt lim. Det kan bruges til det meste...

Nå ja, mindre detalje😄

Jeg skal bruge lim til at lime selve invitationen fast i min pocket invitation men også lim til at lime kanterne på min pocket invitation. Så altså, en lim der kan klare tykt pap og papir.. Eller to forskellige lim

0

Hvad skal du bruge den til? Jeg har købt noget fra panduro som hedder panokitt lim. Det kan bruges til det meste...

Nå ja, mindre detalje😄

Jeg skal bruge lim til at lime selve invitationen fast i min pocket invitation men også lim til at lime kanterne på min pocket invitation. Så altså, en lim der kan klare tykt pap og papir.. Eller to forskellige lim

Der har jeg som sagt brugt panokitt lim fra panduro. En slags universallim. Det var en jeg fik anbefalet derinde er par år før da jeg skulle lave indbydelser til barnedåb.

0

Annonce ♥

Når jeg sætter det fast med dobbeltklæbende gør jeg det hele vejen rundt. men hvis det er noget transparent papir er det ikke en så god løsning, da man så kan se det igennem, der har jeg selv brugt en ekstra stærk limstift fra panduro, det har virkede fint for mig. ellers spørg dem i butikken. dem der er fuldtid der inde ved rigtig meget om det.

0

Annonce ♥