Maja Kjær

Extensions for fyldigere og længere hår - anbefalinger søges!

4 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg vil gerne have extensions i til mit bryllup til maj og søger anbefalinger! Umiddelbart vil jeg helst have tape-extensions, da jeg så kan have glæde af dem lidt længere da de kan rykkes op, og de skulle også være lette at skjule (nogle erfaringer?). Jeg har haft extensions én gang før, der var det med "monna lisa" systemet (keratin totter), og det var super flot og naturligt, man kan bare ikke så let genbruge dem (fik det lavet hos //www.completehair.dk/, der ligger på Gammel Kongevej, Frederiksberg). Jeg vil derfor meget gerne høre om andres erfaringer - både med forskellige metoder, men også hvis I kan anbefale nogle saloner i København, Hillerød eller omegn.

Jeg har typisk lyst skandinavisk fint hår, egentlig ret langt, men bare ikke særlig fyldigt. Mit hår skal være løst/half-up til brylluppet (som på billedet her, fra pinterest):

df044b5f01d90e7bddd02622797dc3a0.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :) Jeg skal også have fat i nogle extensions. Jeg er kommet frem til at bestille fra http://www.bellamihair.com/, de har gode priser, og der er rigtigt mange gode anmeldelser. Jeg her i USA lige nu, og skulle gerne få mine extensions i næste uge. Hvis de er i god kvalitet, kan vi godt finde ud af noget, hvor du køber og jeg tager dem med hjem. Jeg er hjemme 30. april, så det skal være tids nok ifht dit bryllup, evt prøveopsætning osv. Men sig endelig til :)

0

Del dette indlæg

Hej :) Jeg skal også have fat i nogle extensions. Jeg er kommet frem til at bestille fra http://www.bellamihair.com/, de har gode priser, og der er rigtigt mange gode anmeldelser. Jeg her i USA lige nu, og skulle gerne få mine extensions i næste uge. Hvis de er i god kvalitet, kan vi godt finde ud af noget, hvor du køber og jeg tager dem med hjem. Jeg er hjemme 30. april, så det skal være tids nok ifht dit bryllup, evt prøveopsætning osv. Men sig endelig til :)

Super sødt at dig at foreslå, men jeg søger efter saloner hvor man kan få hele pakken - altså hvor de har håret OG kan sætte det på mig :-) Tør ikke at rode mig ud i selv at sætte det på.

0

Del dette indlæg

Super sødt at dig at foreslå, men jeg søger efter saloner hvor man kan få hele pakken - altså hvor de har håret OG kan sætte det på mig :-) Tør ikke at rode mig ud i selv at sætte det på.

Ah, sorry, jeg havde ikke lige fanget at det skulle være blivende extensions. Selv om det jo står liiiige dér :)

Jeg køber disse clip-ins, og så tager min stylist sig af resten. De skal jo bare i på dagen. Og så har jeg dem til bagefter, når jeg skal andet der kræver lidt lækkert hår :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer