AugustBrud2015

Smykker? Øreringe

12 indlæg i dette emne

Jeg er rigtig meget i tvivl om hvilke smykker jeg skal have på, på den store dag :)

Jeg har desværre ikke noget billed af kjolen, men den er stropløs og så har den sten, perler og noget blomsterbroderi på overdelen.
Jeg skal have slør på med fransk blondekant.

Ved ikke om det bliver for meget med halskæde også? Vil jo ikke have det skal tage opmærksomheden fra min kjole :)

Jeg tænkte at jeg ovenover sløret ville sætte et smykke, så det ligner det er påsat sløret.

Tænkte lidt på nedenstående øreringe?

Kom gerne med jeres meninger! Er virkelig i tvivl

post-77298-0-00121700-1427459286_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo svært at sige, når du ikke har et billede af kjolen. Men umiddelbart lyder det til, at der i kjolen i sig selv er pyntet. Jeg ville nok gå efter noget tilbehør, som var lidt mere nedtonet ellers kan det hurtigt virke for voldsomt. Du kan sagtens have bling i ørerne men måske nogle der ikke fylder så meget som dem, du har vist billede af her. Tror så nok jeg ville droppe halskæde, hvis du også skal have noget på sløret.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke nogle billeder af kjolen :(

Har ingen ide med hår endnu, skal først snakke med min frisør 13 juni. men tænker at mit hår skal sættes op, da jeg ikke kan holde ud at have mit hår løst. Synes det er aaalt for varmt :D

Jeg er ikke så høj, og har en kort overkrop :)

Men jeg har købt nogle andre øreringe som er lidt mindre "pyntet" :) Tror det bliver dem i stedet for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ellers nogle fine øreringe, du har vist billeder af. Dem kan jeg rigtigt godt lide, men jeg kan måske godt se, hvis der er perler/pynt nok på kjolen, at det så kan være godt at nedtone de øvrige smykker lidt. Når din kjole er stropløs, synes jeg stadig godt du kan have en lille halskæde på. Fx en af dem, hvor selve kæden er "nærmest usynlig", så man kun bemærker vedhænget. (håber det giver mening)... De andre øreringe du nævner, lyder også rigtigt fine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svar alle sammen :) Jeg tror umiddelbart at jeg dropper halskæden helt da jeg også har slør med blonde :) Men tager de øreringe i jeg har købt :) et af parrene i hvert fald :D Går normalt ikke med halskæde, og er bange for jeg vil føle den klistre og jeg bliver kvalt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg holder med de andre - jeg synes også at du skal lade din smukke kjole gøre arbejdet den dag :)

Jeg havde selv en ide om at jeg skulle have hvide perle øreringe i og en tynd perle halskæde - men ved nærmere eftertanke, så har jeg (næsten) besluttet at jeg i stedet dropper halskæden og så finder et par hænge-perle øreringe :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også det jeg er ude i tror jeg :) Har fundet nogle rigtig fine øreringe, som jeg også sagtens kan bruge bagefter. Og så har jeg en halskæde jeg fik af H2B den første jul vi var kærester ;) Så må jeg prøve den til

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også det jeg er ude i tror jeg :) Har fundet nogle rigtig fine øreringe, som jeg også sagtens kan bruge bagefter. Og så har jeg en halskæde jeg fik af H2B den første jul vi var kærester ;) Så må jeg prøve den til

Er sikker på at du bliver såå smuk :)

Jeg mangler stadig at finde LIGE dem jeg gerne vil have på o.O Min svigermor har nogen jeg gerne må låne (også fordi så havde jeg noget lånt og gammelt i samme omgang :)) men jeg ved ikke helt om de hænger nok... Det er ikke nemt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer