Guest

Fantastisk PA

5 indlæg i dette emne

Jeg kan desværre ikke uploade billeder, da filerne er for store og jeg er for træt :P

Så var det vores tur til at blive poltet. Vi holdt vores samlet, da de fleste af mine venner er mænd, så derfor ville det være lidt trist for mig ikke at have dem med :P D. 11 april og vejret var totalt fantastisk!

Min søster og veninde stod for planlægningen :P

H2B og jeg var lidt slemme. Fordi vi holdt det sammen, så kunne vi gejle hinanden op, hvilket vi også gjorde.

Det startede med at både forlover og min søster virkede mistænksomme. I løbet af ugen kontaktede min søster mig to gange for at sikre at jeg var hjemme mellem 10-11 om lørdagen, fordi hun ville komme forbi og hente påskeæg med min niece. Det i sig selv er fint, men det var bare... ikke så meget hende? Måske lagde vi også mere i, end der måske var, fordi vi kunne gejle hinanden op.

Uanset hvad, så syntes jeg det var sært at hun sikrede sig at vi var hjemme.

Forlover sagde han skulle i fredagsbar, men ville træne med os dagen efter klokken 12. Det sagde han flere gange, og vi kender ham utrolig godt, og ved at han plejer at sige "12-ish", især hvis han har været i fredagsbar. Og 12-ish er normal slang for kl 16 nærmere :P

Underligt nok var han bare meget præcis, og han er elendig til det med tid, så det var lidt mystisk.

Da fredag eftermiddag rullede omkring tog H2B og jeg i Elgiganten og diskuterede muligheden for PA. Min søster havde lavet en aftale med os 10-11, hvilket vi tænkte var ret veltænk (hvis det var med vilje), for jeg er altid tidlig ude af døren, som regel hen til forlover, som også er min rigtig gode ven. Og hvis ikke det, så er H2B og jeg måske ude og spise brunch. Men det var ikke muligt, nu vi skulle være hjemme :P

Forlover havde sagt han skulle i fredagsbar, men var det en måde at få os til at gå tidlig i seng? Havde han ikke skulle i fredagsbar var vi taget hjem til ham og sikkert hygget til sent, så måske var det en undskyldning for at sikre vi gik tidlig i seng?

Vi var lidt frække! På vej hjem fra elgiganten tænkte vi, at vi ville se om forlovers bil holdt på sin plads, for så ville vi vide om forlovet havde snydt os... Den holdt der ikke.... Men det gjorde min søsters! Vi var helt oppe og ringe, jo, for den holdt tæt på forlovers forsamlingshus, så det var vildt spændende.

Og lad mig sige det sådan: selvom vi havde lugtet lunten, så var det altså stadig virkelig overraskende da de troppede op omkring kl 10 lørdag morgen. Jeg tror det er fordi det virker så uvirkeligt, at man ikke rigtig kan sætte sig ind i det. Det er måske ligesom brylluppet i sig selv. Vi ved hvad der sker, men de er bare meget overvældende og lidt uvirkeligt.

Post 1: Vi var 17 mennsker og fordelte os i 3-4 biler, hvor H2B og jeg naturligvis skulle være passagerer. Vi startede ud med at køre til Søborg hvor vi spiste lækker brunch hos Granny's. Det var super hyggeligt! Og så drak vi på vejen, selvfølgelig :P

Post 2: nysgerrig som jeg var, så fik jeg intet ud af at spørge, men vi ankom til sidst hos et eventcenter i Rødovre. Vi startede ud med at hygge udenfor med lege.

• H2B og jeg valgte hver personer til hvert vores hold og så legede vi øl-stafet.
  • Så var der fodbold med kun H2B og mig, hvor vi var bunden sammen via hvert ben og var mod hinanden. Det var ret unfair, for H2B er en del højere end mig, og kunne nå bolden bedre :P Det var til gengæld vildt grinern!

Og... så hyggede vi os inden vi skulle ind i eventcentret, hvor vi legede

• Bumperfodbold - VIRKELIG SJOVT!!! HYSTERISK!!! Det MÅ i prøve!!!! Google det og GRIN!
  • Lukumsræs - det var også ret sjovt, og det gik overraskende godt selvom vi havde drukket
  • Menneskelig bordfodbold - hårdt og nærmest farilgt. Mine ben er stadig ømme efter at prøve at takle de nærmeste.

Post 3: så var det hjem til forlovers forsamlingshus, hvor min svigerbrors bror og kone overraskede os med UTROLIG LÆKKER pulled pork burgere og lækker kage til dessert! Og så var der ellers druk :P

Af aktiviteter

• Danse brudevals og vise om vi kunne - vi overraskede dem, for vi har øvet os! Ikke at det var fantastisk, men alligevel :P
  • Svare på spørgsmål om hinanden - vi havde øvet os, men kun om nutidige spørgsmål, og der var mange barnddomsspørgsmål, så vi fejlede ret meget

Alt i alt var det en super fed aften, og jeg tror vi kom i seng kl 2 ca. Vi var en lille gruppe der sov hos forlover, og dagen efter gav H2B og jeg MASH brunch for dem der var tilbage.

Det var lidt spild, eftersom alle hang med hovederne :P

Det var en utrolig fed oplevelse, rigtig gode og sjove aktiviteter. Vores kroppen var ømme dage efter, men sjovt nok havde ingen tømmermænd, det var lidt sært :P Til trods for der blev hældt rigelig indebords.

Kjolen blev byttet mellem os. Og når vi skiftede skulle vi lave "klappe kage"

post-75071-0-51460600-1429805243_thumb.j

Redigeret af ise87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer