Brineh

S & L Bryllup - 21.05.2016 - Så er beretningen begyndt

468 indlæg i dette emne

Så vil jeg også melde mig på banen, nu bliver den endelig vores tur til at blive gift til næste år 2016 :a1221:

Idag har vi været forbi kirkekontoret og reserveret datoen - den 21. Maj 2016

og festlokalet er også allerede reserveret :)

Lidt for os:

Jeg hedder Sabrina og er 26 år, bor sammen med min forlovet Lasse, han er 26 år og sammen har vi vores søn David som er 4 år.

Vi har været kærester i snart 6½ år, den 26 maj 15. :blush:

Vi har været forlovet siden den 26 november 2009, så det er ved at være en del år siden, vi havde faktisk også planlagt bryllup og bestilt tid i kirken den 6. August 2011, men den dato valgte vi at lave om til barnedåb for vores søn og så udskyde vi bare brylluppet.

Så vi har vi endelig fået taget os sammen :biggrin:

Vi har snakket om at brylluppet skal være for vores nærmeste familie, så omkring 20 personer med os selv.

Så det bliver et afslappet, hyggeligt og utraditionel bryllup.

Jeg glæder mig til at vise lidt frem af de ting jeg får købt og mine idéer omkring brylluppet.

Grøn: Klar til den store dag <3
Lilla: under udarbejdelse
Rød: Mangler

HUSKELISTE - OP TIL BRYLLUPPET

Det praktiske

Kirke - Herfølge kirke d. 21.05.2016 kl. 15.00
Feststed - fest lokale hjemme ved os selv.
Gæsteliste - så blev gæstelisten færdig, se her
Fotograf - er booket, http://henrik-hildebrandt.dk/
Location - Solgårds parken i Strøby egede
Musik - Vi har bestilt jukebox.
Ønskeliste - Færdig, se her
Ringene - Købt hos Chanti.dk - bestilt prøvebox hjem, se her, nu er de endelig købt, se her
Forret - har selv sammensæt forretten, hende som skal komme og serverer, skal lave spinat vafler med dild creme fraiche, røget laks og tomat - se min afprøvning her

Menu - Buffet bestilt hos kokken og jomfruen, se vores menu her.
Bryllupskagen - fundet inspiration, se her, hvordan den skal se ud her. - mere inspiration hvis jeg selv skal lave den, her og kagestativ
Topfigur - er købt på ebay og i kan se det her
Transport - Vi har lejet en PINK CHRYSLER limousine, se den her, men den er gået i stykker, så vi skal kører i en pink panter limousine, se den her
Drikkelse - Vi har været i Tyskland og handle lidt ind.
Velkomst drink - Er besluttet - se her
Ægteskabs-erklæring - er sendt afsted d. 24.02.2016
Book møde med præsten: er booket - d. 29/4 kl 11-12.30, så har vi haft møde med præsten, se her
Photo app: Wedbox app, hvor gæsterne kan uploade deres billeder til brudeparret.

Det kreative

Farverne - Rød, hvid og sort
Invitationer - Færdige og er sendt afsted d. 11.11.2015
Bordkort - ved at finde inspiration, se her. - Så er de lavet færdige + DIY
"Find din plads" leg - i kan læse mere om den her

Borddekoration - E r så småt igang, se lidt af mine indkøb her & her 
Menukort - Købt skilte til buffetbordet & lavet små menukort som skal ligge på bordet.
Kirkehæfter - Coveret er færdig, se her - Halvvejs (coveret) - det færdige resultat kan ses her
Salmer - vi har fundet lidt forslag til samler, se her
Risposer - er købt, se her - se det færdige resultat her
Takkekort - ikke lavet
Slikbuffet - er købt lidt forskelligt slik og chokolade i Tyskland.
Banner - Næsten færdige, se her - Færdige, se her
Vaser - er færdige se min DIY - med blomsterne i, se her
Rødløber - er købt i Netto
Vandflaske mærkater - se mine her , det færdige resultat her
Goodie bags til gæster - se her , det færdige resultat se her
Personlig chokolader - De er lavet færdige, se dem her
Drinks kort - se det færdige resultat her

Bruden

Kjolen - Er købt se her - købt hos Fuhrmanns i Køge, 2. prøvning af kjolen med bolero
Hairpiece - Fundet lidt inspiration her, Har fået MissLena til at designe et efter min smag, se det her
Sko - Har fundet lidt inspiration her. Nu er skoene købt, her. - det endelige flade par er købt!
Brudestyling (hår og make up) - er booket hos ByTineT
Hår inspiration - Her og sådan her kommer det til at se ud til den store dag, har fået lavet en prøve 
Eyelashes - har booket tid til single lashes, den 15.05.2016 hos Jolie - se mit resultat her
Negle - Har bestilt tid til at få lavet shellak negle, den 19.05.2016 hos Jolie - så fik jeg lavet mine negle, se dem her
Brudebuket - har fundet lidt inspiration her - nu er den bestilt, her hos Destina blomster i Køge
Strømpebånd - Har købt et på internettet
Lingeri - Hvid stropløs bh, se den her
Taske - en lille taske, har jeg købt hos fuhrmann, se den her

Gommen

Tøj - Jakkesættet er på plads med slips/butterfly.
Sko - De er købt, vi skal bare lige se om de passer til jakkesættet.
Knaphulsblomst - Bestilt, se her

Brudesvend

Hvem - Det skal være vores søn, som til den tid vil være 5 år <3
Tøj - Det er der styr på, det hænger klar til den store dag - se min smukke brudesvend her.
Sko - Er der endelig styr på - et par sorte hummel sko fra stylepit.dk

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd , dejligt at der nu er ved at være mange der skal giftes i 2016 :cheerleader3:

glæder mig til at følge dig/ jer frem til jeres store dag

0

Del dette indlæg

Frieret

_______________ :heart: _______________

Hvordan vi mødte hinanden

jeg var i byen med mine veninder og vi endte på diskotek IN og så lidt efter sad der en fyr sammen med en masse andre fyre. Og den fyr blev ved med og kigge og smile hele tiden, så jeg smilte da bare tibage og havde næsten lige sagt til mine veninder at jeg var færdig med FYRE. Når men så gik mig og mine veninder lidt rundt og så et stykke tid efter gik vi ud dansede, og så mens mig og tøserne vi dansede, så jeg så HAM fyren igen stå og danse og han kiggede og smilede hele tiden og sådan blev det ved i et stykke tid.

Til sidst skubbede min ene veninde mig hen til ham, og så skred hun bare fra mig, så jeg stod helt alene med ham fyren. Vi begyndte så og danse og endte så med at stå og snave midt ude på dansegulvet, og en uge efter blev vi kærester og har været det lige siden.

Det må ha været kærlighed ved første blik.

På vores 1 årsdag blev vi forlovet, og vi begyndte så bare og snakke om hvornår vi så skulle giftes.
Og så mandag 19 juli, kom jeg hjem fra arbejde og troede ikke han var hjemme. Så låste jeg døren op og der sad han på knæ med en buket langstilkede roser og hvor han havde skrevet VIL DU GIFTES med rosenblade foran sig.

post-43752-0-19332400-1431511555_thumb.j post-43752-0-59564600-1431511549_thumb.j

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KIRKEN

Vi var ude i søndags og lure lidt på kirken, for jeg vil gerne have at det er en rigtig kirke og ikke bare sådan en som man bare sætter stole frem i.

Så vi var inde og kigge i Herfølge kirke inde gudtjenesten startede og det var bare sådan en hyggelig kirke,

som jeg kan forestille mig at blive gift i :c166:

Vil lige vise nogle af billederne jeg tog af kirken og inde i kirken.

post-43752-0-33468800-1431511605_thumb.j

post-43752-0-86773600-1431511616_thumb.j

post-43752-0-53261100-1431511628_thumb.j

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

:balloons: velkommen til og tillykke med brylluppet og din planlægningstråd , dejligt at der nu er ved at være mange der skal giftes i 2016 :cheerleader3:

glæder mig til at følge dig/ jer frem til jeres store dag

Tusind tak :)

Ja jeg glæder mig også til at komme igang med at følge jer andre og måske blive inspireret :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til! :cheerleader3: Lyder dejligt med et afslappet og utraditionelt bryllup, glæder jeg mig til at følge :)

Tusind tak :D

Glæder mig også til at vise hvad jeg (vi) kommer frem til i sidste ende med diverse ting og sager.

Hvornår skal du giftes? :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til! :cheerleader3: Lyder dejligt med et afslappet og utraditionelt bryllup, glæder jeg mig til at følge :)

Tusind tak :D

Glæder mig også til at vise hvad jeg (vi) kommer frem til i sidste ende med diverse ting og sager.

Hvornår skal du giftes? :)

Vi har ikke fået valgt dato endnu! Men næste sommer skal det blive :D
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har allerede fundet stedet, hvor vi gerne vil have taget bryllups billeder.

Det fandt vi ud af allerede i 2011 :wink:

Solgårds parken i Strøby Egede (KØGE)

Synes det er et rigtig smukt sted, det har dog forandret sig lidt siden 2011, de har fældet lidt træer og sådan nogle ting.

Men det er stadig et smukt sted, fuld af muligheder.

Plus hvis man vil have taget billeder på en strand, så ligger stranden lige ovre på den anden side af vejen på parkeringspladsen. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er selv amatør fotograf, så har taget nogle graviditet billeder af nogle smukke højgravide piger i den park :)

Vi var også lige en tur forbi i søndags for at se hvordan det ser ud i Maj måned, så man kunne danne sig et overblik, over hvordan det ville se ud til næste år :7himmel:

Lidt billeder jeg fik taget.

post-43752-0-90156500-1431517432_thumb.j

post-43752-0-48168900-1431517213_thumb.j

post-43752-0-97632700-1431517269_thumb.j

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :biggrin: Smukt og meget idyllisk sted I har fundet til photoshoot - glæder mig til at følge dig herinde.

Tusind tak :)

Jeg glæder mig også til at vise lidt frem af hvad jeg har af idéer.

Jeg hopper lige ind og lurer på din bryllupsplanlægning :)

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Vielses ringe

Vi vil ikke bare så overdrevet mange penge på ringe.

Så har kigget lidt på disse to sæt vielses ringe fra chanti.dk, er nok mest vild med det første par :)

post-43752-0-89425600-1431578792_thumb.j

Dette sæt koster 3751 kr.

post-43752-0-25401500-1431578800_thumb.j

Dette sæt koster 3885 kr.

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tema - farverne til brylluppet.

Rød, hvid og sort

Det synes jeg passer meget godt til vores kommende bryllup, da det er klassisk og romantisk stil.

Nu skal vores bryllup jo være et hyggelig, afslappet og utraditionelt bryllup.

post-43752-0-73028800-1431663464_thumb.j

Lidt inspirations billeder fra pinterest

post-43752-0-29276700-1431663474_thumb.j

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

smukke ringe, kan bedste lide det første par og vi har også købt ringe fra Chanti, da vi heller ikke har ret mange penge til ringene.

Super fedt tema, vi har selv sort, hvid og sølv :loveshower:

0

Del dette indlæg

smukke ringe, kan bedste lide det første par og vi har også købt ringe fra Chanti, da vi heller ikke har ret mange penge til ringene.

Synes det er skønt man kan spare lidt penge, i forhold til en rigtig smykke butik.

Sort,hvid og sølv er også flotte sammen, har i så ikke nogle farver som lige giver den røde tråd? :)

0

Del dette indlæg

Synes det er skønt man kan spare lidt penge, i forhold til en rigtig smykke butik.

Sort,hvid og sølv er også flotte sammen, har i så ikke nogle farver som lige giver den røde tråd? :)

ja meget, den røde tråd? vi har valgt at blomsterne skal give lidt kontrast men stadig gøre det romantisk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja meget, den røde tråd? vi har valgt at blomsterne skal give lidt kontrast men stadig gøre det romantisk

Ja en rød tråd mener jeg ligesom du siger at i har valgt at blomster skal give lidt kontrast :)

Hvilken farve har i så valgt, lyserød/rosa?

0

Del dette indlæg

Fotograf i hus

Så fik vi også fotografen i hus, jeg havde skrevet rund til forskellige fotografer og vi ønsker at have en fotograf i kirke (før,under,efter) og så på location.

Og priserne ligger vildt forskelligt fra 4200 - 6500 kr. :o

Min storebror kender en kongelig fotograf, så jeg fik ham til at spørge hvad han tager for det, vi ønsker og vi fik det til en lidt billigere pris til 3300 kr :thumbsupsmileyanim:

Så nu er han booket og vi er glade for at spare lidt penge når han normalt tager 4200 kr + 500 kr i kørsel udenfor kbh.

Hans hjemmeside er http://henrik-hildebrandt.dk/ .

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg

Ja en rød tråd mener jeg ligesom du siger at i har valgt at blomster skal give lidt kontrast :)

Hvilken farve har i så valgt, lyserød/rosa?

gammelrosa

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Fotograf i hus :cheerleader3:

Så fik vi også fotografen i hus, jeg havde skrevet rund til forskellige fotografer og vi ønsker at have en fotograf i kirke (før,under,efter) og så på location.

Og priserne ligger vildt forskelligt fra 4200 - 6500 kr. :o

Min storebror kender en kongelig fotograf, så jeg fik ham til at spørge hvad han tager for det, vi ønsker og vi fik det til en lidt billigere pris til 3300 kr :thumbsupsmileyanim:

Så nu er han booket og vi er glade for at spare lidt penge når han normalt tager 4200 kr + 500 kr i kørsel udenfor kbh.

Hans hjemmeside er http://henrik-hildebrandt.dk/ .

hvor dejligt, og til en fin pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer