shinokay

20 dage tilbage og pludselig vældig nervøs.....

8 indlæg i dette emne

hejsa de damer...

nu er der kun 20 dage tilbage til jeg skal giftes og jeg er pludselig blevet vældig nervøs... ved dog ikke for hvad, for har styr på hver en lille ting og mangler meget få ting .. fx købe drikke - snakke med præst - lave prøveopsætning af mit hår...

har det sådan at den ene dag er jeg jublende glad, men de næste kan jeg sidde og tude af nervøsitet ... andre der kender den følelse.. og hvad gør i for at komme igennem de sidste par dage... ??

hilsen en fortvivlet og nervøs men dog spændt kommende brud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har 20 dage endnu og har den følelse, som jeg tror og håber er meget normalt.

Jeg har 89 dage tilbage og er nervøs som jeg ved ikke hvad. Jeg tænker hele tiden om vi nu når det hele som vi har planlagt... vil maden blive god, holder vores budget, kommer kagen til at opfylde vores drømme..... u name it og jeg har tænkt det.

Det er helt normalt at man stresser en lille smule. Du skal bare huske at nyde det også. Tage en dag med selvforkælelse og nyd tiden op til. Du har jo "småting" tilbage som du skal have styr på og de skal nok falde på plads.

I dag er der 19 dage til din dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg tror at det er meget normalt. For mig er det også

En rutchetur rundt i hele følelsesregistret og har været det et par måneder nu.

Har ikke lige de vises sten andet end at du må prøve at stole på at i har styr på det og så prøve at nyde det :-) - siger hende som er klar til indlæggelse pga stress ;-)

0

Del dette indlæg

Har ikke lige de vises sten andet end at du må prøve at stole på at i har styr på det og så prøve at nyde det :-) - siger hende som er klar til indlæggelse pga stress ;-)

HAhah... godt sagt Malu82. Jeg er SÅ glad for at du skriver måneder... det gør at jeg ikke føler mig helt åndsvag selvom Hubby er sådan helt... "vi når det nok". Ja selvfølgelig gør vi det... men tænk nu hvis .... hihi... Føler mig allerede nu klar til indlæggelse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAhah... godt sagt Malu82. Jeg er SÅ glad for at du skriver måneder... det gør at jeg ikke føler mig helt åndsvag selvom Hubby er sådan helt... "vi når det nok". Ja selvfølgelig gør vi det... men tænk nu hvis .... hihi... Føler mig allerede nu klar til indlæggelse

Ha ha i lige måde! Er altså også glad for at det ikke kun er mig som er småtosset ;-) I weekenden var jeg så langt ude så jeg måtte fortælle H2B om Rikke aka Rapanden herinde fra som vi vidst alle husker for at have kastet op i kirken af stress :-( Er lykkelig for nu at være færdig så jeg kan få ro på så det IKKE bliver mig på lørdag ;-)

0

Del dette indlæg

Ha ha i lige måde! Er altså også glad for at det ikke kun er mig som er småtosset ;-) I weekenden var jeg så langt ude så jeg måtte fortælle H2B om Rikke aka Rapanden herinde fra som vi vidst alle husker for at have kastet op i kirken af stress :-( Er lykkelig for nu at være færdig så jeg kan få ro på så det IKKE bliver mig på lørdag ;-)

Ja, for søren... det kan jeg tydeligt huske at have læst. Hvor var det bare synd for hende... Nu skal vi jo ikke i kirke, men for satan hvor er jeg nervøs alligevel... Men jeg er mest bange for at falde på vejen op af havegangen eller at skoene synker i eller at jeg laver en eller anden latterlig bevægelse som gør jeg står på snotten... :tunge:

Det er SÅ vildt at det allerede er din tur på lørdag... hvor er tiden bare gået stærkt her på det sidste. Og selvfølgelig bliver det ikke dig. Du bliver sikkert så rolig at folk vil tro du er på valium :lol::biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja, for søren... det kan jeg tydeligt huske at have læst. Hvor var det bare synd for hende... Nu skal vi jo ikke i kirke, men for satan hvor er jeg nervøs alligevel... Men jeg er mest bange for at falde på vejen op af havegangen eller at skoene synker i eller at jeg laver en eller anden latterlig bevægelse som gør jeg står på snotten... :tunge:

Det er SÅ vildt at det allerede er din tur på lørdag... hvor er tiden bare gået stærkt her på det sidste. Og selvfølgelig bliver det ikke dig. Du bliver sikkert så rolig at folk vil tro du er på valium :lol::biggrin:

Åh jeg kan lige se det for mig; jeg skal op af ca 8 trin til sidste for at komme op til alteret - det kan kun gå galt ;-) Tror ikke en havegang er bedre ;-) Tænk hvis der pludselig ligger en sten eller naboens kat eller sådan noget hi hi

0

Del dette indlæg

så er brudebukketten + knaphulsblomsten bestilt - mandens butterfly er købt - drikkelsen til festen samt maden er købt - har fået lavet prøveopsætning af håret i dag (det bliver godt) - har hentet tøsernes brudepigekjoler efter de er blevet fixet.. så nu mangler der ikke meget :-)

Redigeret af shinokay
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer