WeddingAddict

Morgengaven til ham

2 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg vil vildt gerne give ham en gave på selve dagen eller om aftenen før. Jeg er kommet frem til at han skal have en fodbehandling (han døjer meget med tørre fødder) et par nye sokker og så ville jeg vildt gerne give ham er personlig pung... Jeg ved at der er en herinde som havde købt en pung, men efter alle de mange tråde, man har fulgt og følger, så er det næsten umuligt at finde igen.

Kan andre huske det? Eller er du her endnu og kan guide mig? Du smed linket til mig, men jeg kan simpelthen ikke finde det...

Hjælp, piger.... har kigget på Ebay og fundet en som jeg er vild med, men 700 kr er mange penge, når han skal have de andre ting også, plus en "rigtig" morgengave dagen efter.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også morgengave til min kommende mand har været svært så jeg kom frem til at give ham et flot ur og et sæt med deo og kropshampoo tænkte at så gik jeg ikke helt forkert i byen med det. :) nu må jeg se hvad han siger når jeg ser ham til selve brylluppet, vi har valgt at sove hver for sig dagen inden brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer