Bowiie89

Brudens mor - kjolevalg

3 indlæg i dette emne

Årh, jeg er i vildrede !! Min mor har fundet en sød kjole, som er SORT/HVID !!! jeg har været ret skeptisk over for den, og føler det er lidt forkert af hende at tage hvidt på eftersom jeg er brud ?! eller er det bare mig ??

Oven i det, så har mig og mine 3 brudepiger alle sølvsko på - for at skabe en rød tråd den vej igennem - gudhjælpende om hun ikke snakker om at købe sølvsko eller grå sko fordi det vil matche til hendes kjole ..

er der disideret regler for om man må ha det ene eller andet på til bryllup???!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mig ville det komme an på hvor stor en del af kjolen der er hvid. Hvis det er det meste af den med nogle enkelte sorte detaljer, synes jeg måske heller ikke det er det bedste valg. Men hvis det sorte fylder en del, så ville det helt ærligt ikke rigtig røre mig. Går ud fra din mor ikke er helt ung at se på, så der ikke lige er nogen fare for at de tager fejl af hende og dig.

Angående skoene, så ville jeg da tænke det var fint, at din mors også passe ind i "den røde tråd"? Hvorfor synes du ikke hun skal have sølvsko på?

0

Del dette indlæg

For mig ville det komme an på hvor stor en del af kjolen der er hvid. Hvis det er det meste af den med nogle enkelte sorte detaljer, synes jeg måske heller ikke det er det bedste valg. Men hvis det sorte fylder en del, så ville det helt ærligt ikke rigtig røre mig. Går ud fra din mor ikke er helt ung at se på, så der ikke lige er nogen fare for at de tager fejl af hende og dig.

Angående skoene, så ville jeg da tænke det var fint, at din mors også passe ind i "den røde tråd"? Hvorfor synes du ikke hun skal have sølvsko på?

Vil bare sige at jeg er enig i det hele :-) det samme jeg selv tænkte...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer