sweetiam

forhandler bestiller en for lille kjole :(

5 indlæg i dette emne

Jeg er dypt ulykkelig over at jeg nu måske ikke har en kjole til brylluppet. Jeg passede en i 2013 som i februar var lidt strammere en da jeg passede den første gang, så sagde forhandleren jeg skal leje kjolen af, at hun kunne bestille en kjole til mig og at det ville tage ca 3 mdn til han var i butikken. Det sagde jeg så ja til.

Til den tid har jeg tabt mig lidt ca 3-4-5 kg, og på lørdag prøvede jeg kjolen. Da jeg kommer ind i butikken siger forhandleren at hun syntes allerede at kjolen vil være for lille til mig... Jeg var ved at tabe kæben, og spørger så om jeg ikke på prøve den. Så viser det sig at jeg kan få kjolen sammen men hun siger så at jeg bliver nød til at tabe mig for ellers vil låsen springe.

Jeg er dypt skuffet fordi at selvom jeg er en stor kvinde så burde hun ikke direkte bestille en Alt for lille kjole. Jeg føler mig virkelig dårligt. Jeg føler mig seriøst som en joke... Er der nogle forettninger i dk som kan sy en kjole inden 5 sep 2015??? og som sender til færøerne

Hilsen

den ulykkelige brud uden kjole :'(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv puha for en situation, du står i.

Jeg kender desværre ingen butikker som gør det. Ville ønske jeg gjorde.

Nogle butikker er også bare for hurtige til at sige at de har kjolerne, selvom de faktisk ikke har dem i de større størrelser. De siger det i håb om at man alligevel køber... så frækt, men der er desværre ikke så meget at gøre. Har du prøvet at kigge på brugte ? Ved godt at det ikke er det samme, men det kunne være at der var lige den du ønsker dig....

Held og lykke fra en anden stor brud

0

Del dette indlæg

Øv hvor er det synd for dig og ikke i orden af butikken! Det er ikke noget som kan ordnes af en skrædder (måske på butikkens regning)? Hvis der er lynlås, kan den måske erstattes af bindebånd og ellers kan der måske syes ekstralæg i kjolen?

Ellers ville jeg også vende blikket mod brugt-markedet, men måske det er meget besværligt for dig, når du bor på Færøerne.

0

Del dette indlæg

øv ..

Håber du finder en løsning på det. Det er også meget groft at hun/han ikke bestiller den rigtige til dig - det er bare ikke okay!

Jeg har desværre også lige været udsat for at min kjole blev leveret et nr. for lille..

Dog var det ikke butikkens skyld og der blev straks fundet en løsning..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer