Nordstjerne

Fotograf anbefaling?

8 posts in this topic

Hej alle,

Jeg har ledt rundt på nettet for at finde en fotograf der kan tage billeder i "pressefotograf-stil", vi vil gerne have billeder i kirken og måske noget lokation - det er i København Ø.

Nogen der kan anbefale en fotograf som kan "skyde" lidt uden for de traditionelle rammer? September næste år :)

0

Annonce ♥

Jeg har fået taget nogle Boudoir-billeder af Mette Lyck på Frederiksberg og hun har bare så mange flotte billeder... nu ved jeg ikke lige helt om hun gør det i den stil , men jeg synes hun var super god og mega sød. http://mettelyck.com/ Du kan jo kigge på hendes side og se hvad du synes...

0

Prøv Anette Højbjerg, (facebook) havde stor fornøjelse af hendes arbejde den 13. juni (så behagelig og meget lydhør for, hvad du ønsker - (og til fornuftige penge..- som jo er en vigtig post på budgettet :o) :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak for alle svar! Leder efter en fotograf med lidt "kant", netop fordi vi ikke er til lokationsbilleder på den traditionelle måde - heller ikke til togskinner, graffiti baggrund eller trash the dress. Jeg vil have stemninger og skævhed - så kom endelig med flere forslag :-)

0

Annonce ♥