Sygeplejersken

Vores 1. års bryllupsdag!

9 indlæg i dette emne

Så fik vi fejret 1. års bryllupsdag i går.... :jippie:

Om morgenen...blev jeg vågnet af at blive kysset af min dejlige mand.."tillykke med bryllupsdagen min dejlige kone" sagde han.

Min søster dukkede op men en kurv fyldt med hjerter om eftermiddagen, som alle vores gæster skrev hilsner på til vores bryllup...meningen var vi skulle have kurven på vores 1. års bryllupsdag...så vi havde lidt hyggelæsning! :respect: I kurven var ligeledes en smuk buket blomster og en flaske Martini ASTI champagne...=vores Yndlings :)

Jeg havde pakket Kenneths billeder ind og lagt dem på bordet. Jeg havde fået Bettina Pihl til at tage nogle flotte billeder af min gravide mave, som symbol på spirende kærlighed efter vores bryllup!...Da Kenneth kom hjem fra arbejde...kom han bare og gav mig årest krammer og nussede min mave osv....og gav mig en pakke...Meningen var jo, at vi skulle give hinanden et maleri af Mullee eller Jeanette Uldall i næste måned..så det havde jeg ikke lige regnet med!!! :lol:

Han havde fået lavet et gavekort til den guldsmed hvor vi fik designet vores vielsesringe til en Brilliant med isætning...Så jeg fik helt tårer i øjnene :respect: Hans mening er, at der skal sættes en brilliant i ringen for hvert år vi er gift!!....Hvor har jeg altså bare en god mand! ()()

Billederne blev Kenneth utrolig glad for... :loveboard: ;)

Jeg havde lavet en lækker middag og da Oliver faldt i søvn...gik vi igang med at male på det ny børneværelse...og gik og hyggesnakkede....Det var bare så hyggeligt. Bagefter læste vi alle de dejlige hilsner fra alle de personer der betyder noget for os...mens vi drak champagne...Jeg listede op i soveværelset og tændte et utal af levende lys, som der også var på vores bryllupsnat...og "inviterede" Kenneth med i seng med et glas champagne....JA jeg behøver ikke sige andet end vi bare havde en super bryllupsdag...Det havde jeg lige behov for at dele med jer!...

()()

post-603-1092947254.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen Tillykke med dagen og hvor er det bare et rigtig flot billede der er blevet taget af dig...!!

Jeg kan godt forstå at manden blev glad for det...!!

Må indrømme jeg er lidt misundelig, men jeg har nu også en romantisk mand - når det kommer over ham ;)

0

Del dette indlæg

Tillykke med dagen(selvom det jo er et par dage siden)

Jeg må bare komme med et kompliment til din dejlige og smukke mave!!

Romantiske mænd findes der faktisk mange af. Man skal bare lade dem udfolde sig i deres rette elementer.

Troede heller ikke min mand var særlig romantisk anlagt, men jeg tog grueligt fejl da han friede til mig for præcis 2uger siden... :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han havde fået lavet et gavekort til den guldsmed hvor vi fik designet vores vielsesringe til en Brilliant med isætning...Så jeg fik helt tårer i øjnene :respect:  Hans mening er, at der skal sættes en brilliant i ringen for hvert år vi er gift!!....

<{POST_SNAPBACK}>

Altså vil bare lige sige... Håber dine brillianter kommer til at sidde rigtig tæt med tiden!!! :super: Han lyder godt nok næsten for god til at være sand... Mon ikke han kan nå at smitte lidt af på min inden vi skal giftes næste år???

Tillykke med hinanden herfra... :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer