Nillio

Hjælp til sang skrivning! på det hammer hamm fedt

3 posts in this topic

Hey! Håber i vil hjælpe mig lidt :)
Jeg har ikke nerver til at holde tale og overvejer derfor at skrive en sang, dette er dog ikke min stærkeste side, og jeg håber derfor at i vil hjælpe mig med forslag, komme med ændringer osv. :)

Her er hvad jeg umiddelbart selv har fundet frem til,, men er bestemt ikke tilfreds endnu :)

Jeg siger halleluja, jeg råber højt hurra!
For vi i dag blev viet,
Nu er det endelig sket,
Jeg står og grinder fjoget,
du gør mig skør i låget
Det må være ægte kærlighed.

Det hammer hammer fedt
Nu skal vi feste lidt,

for skat jeg elsker dig!
ja helt fra top til tå,
For at sig det ærligt,

så er du drømme manden,

du betyder alt for mig min skat.

Det hammer, hammer fedt,
nu skal vi skåle lidt.
For sangen slutte må,
og vi skal op at stå.
Vi skåler og vi svanser,

måske sammen danser,

mens vi alle fejre vores dag!

Edited by Nillio
0

Annonce ♥

Har snakket med ham om at jeg ikke regner med at gøre det, men han forventer det :( som han siger,, om det så bare er et par enkelte ord,, men jeg ved at jeg næsten med garanti ikke kan :-/

0

Jeg er meget enig med Louise. Naturligvis kan man lave en sang som er meget personlig og som siger en masse ting men det gør denne vel et eller andet sted ikke hvis jeg må være så bramfri .:) Forstået på den måde at man kunne lade en hvilken som helst brud komme med sangen som et alternativ til en tale o.l. til gommen. Den handler vel ikke engang om en brud der ikke tør holde en tale .:) Lidt ligesom de sange man kan finde på nettet hvor der lige skal ændres et par navne m.v. hist og her. Dvs. den type sange som rigtig mange brude (og gomme) ikke har det så godt med. Måske også en af grundene til at du ikke er helt tilfreds. .:) Samtidig bliver det lidt selvforstærkende når du vælger en melodi som Hammer Hammer fedt for der er ikke plads til de "store følelsesmæssige armbevægelser" og det mere er hvad man kan kalde en "party-sang".

Prøv som Louise er inde på at tænke anderledes hvad enten vi så taler om et diasshow eller 3-4 ord (som jo egentlig er det eneste han beder om).

0