milovich

Hvor starter man?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi er kun selv lige begyndt, men startede med at snakke om hvilke rammer (= feststed) der kunne passe til vores forestillinger om en bryllupsfest.

Derefter bevægede vi os automatisk ind på årstid og ønsker for dato, samt ca. hvor mange gæster der skal med. Nu har jeg også fået en idé om bordpynt og dekorationer :)

0

Del dette indlæg

Det er en god ide at gøre som Girl Beat nævner. Sørg for at få de ting som involverer eksterne på plads først. Dvs. først og fremmest kirke, præst, festlokation og evt. mad hvis det ikke er en pakke I køber. På samme måde kunne jeg nævne fotograf, musik, bryllupskørsel m.v. men det er ikke altid man lige ved hvad man vil der så der må rådet bare være at booke i god tid. Så kan alt det andet, hvor valgmulighederne ikke indsnævres jo længere tid der går, komme senere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er også først lige begyndt (blev forlovet i starten af august), men vi startede med at fortælle hinanden hvordan vores drømmebryllup hver især så ud for at finde ud af hvor vi var enige/uenige og hvor der skulle indgås kompromiser. Herefter lavede vi budget og prioriterede penge ud fra vores ønsker til hvad der var vigtigt. Da dette var på plads begyndte vi at se på steder og tale om kirker - da vi havde fundet et sted og en kirke, fandt vi en dato hvor begge kunne som også passede til vores ønsker om årstid!

Nu har vi så lavet en tidsplan for deadlines og første punkt er at få styr på fotograf til festen og for mit vedkommendd booke kjoleprøvningstid og frisør/makeup til dagen! De næste par måneder ligger så løbende sådan noget som at få lavet invitationer, udnævnt toastmaster og på længere sigt planlægge menu, ligge bordplan, etc.

0

Del dette indlæg

Måske I hver især skulle prøve at skrive ned for jer selv hvad I gerne vil og så bytte. På den måde undgår I at den andens ansigtsudtryk o.l. påvirker de tanker som man hver især måtte have til hvad man gerne vil. .:)

0

Del dette indlæg

Måske I hver især skulle prøve at skrive ned for jer selv hvad I gerne vil og så bytte. På den måde undgår I at den andens ansigtsudtryk o.l. påvirker de tanker som man hver især måtte have til hvad man gerne vil. .:)

Det var det vi gjorde, mest fordi jeg ville være sikker på at det også var Sunes bryllup

0

Del dette indlæg

Tak for jeres gode svar...:)

Det lyder som en god idé liiige og hører hvad hinanden egentlig ønsker, for det kan være nok så nemt at være enige når man blot slynger forestillinger ud hele tiden :loveshower:

Da vi bor på Bornholm har vi, næsten heldigvis, begrænset valgmuligheder dog er der en hel del dejlige steder at holde vielse og selve festen.

Kjolen er heldigvis fundet og på vej hjem til mig, så den kan man tage væk fra budgettet. Det er så spændende det der med at planlægge kærlighedsfest :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi satte os ned og snakkede om hvordan vi ønskede vores bryllup, for mig var det vigtigt at min H2B var lige så meget ind over planlægning og beslutninger som jeg selv er, da jeg havde et ønske om at det skulle være en fælles ting.

vi fandt hurtigt en dato, derefter lokale , kirke, musik, maden ..... hvorefter vi fandt resten af de store ting som fotograf .....dog har jeg ikke været ude og finde kjolen endnu,

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer