MaiaEmilia

Et folkeligt bryllup 13/8-16 - 1. rigtige kjoleprøvning +billeder

57 indlæg i dette emne

YES! Så er der booket fotograf og frisør/makeup artist :cheerleader3:

Fotografen bliver Korsholm Photography, og vi har valgt den store pakke, hvor hun er der fra min forberedelse til og med brudevalsen :)

Da vi skal have taget billeder i slotshaven, har min forlovede og jeg en plan om, at gå en tur og tage nogle billeder af mulige lokationer.

På dagen kommer Mia Skov hjem til min mor, hvor jeg skal gøre mig klar, og sætter mit har og lægger makeup. Jeg skal ud til hende på et eller andet tidspunkt for at få en prøveopsætning + makeup, så glæder mig helt vildt til at få et "preview" på, hvordan jeg kommer til at se ud :)

Jeg kan rigtigt godt lide idéen om en lidt rodet "knold" bagpå og så en masse fletninger og snoninger, lidt a la sådan noget her:

be4fe207f075f2ff795b340d79635679.jpgthumbs_bridal-hair.jpg

braided-updo-bridal-hairstyles.jpg

Men der er så mange smukke variationer! Håber hun kan hjælpe mig med, at finde ud af, hvad der vil blive flottest til mig :)

Jeg skal i øvrigt have et headpiece på hele dagen, og slør på til vielsen og receptionen. Som altid har jeg svært ved at vælge, men er lidt vild med dette her headpiece fra Gadegaard Design:

788ce92c0fa499fdc553feff76443b8c.jpg

Mht. sløret skal det være langt :loveshower:

Måske lidt sådan her:

lang_enkel.jpg

Farven og om der skal være blonder på må vente, til jeg har fundet min kjole. Så har jeg nok også en bedre idé om det hele :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh fin hårinspiration! Jeg er meget til det samme look og skal også have en løs, rodet knold.. Skal til prøvesætning på lørdag, så det bliver spændende! :)

Synes også det er et flot hair piece du har fundet - ikke for meget og ikke for lidt, men bare rigtig smukt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :)

Ja det er nemlig så skønt! Så er næsten alle de "store" ting blevet klaret :loveshower:

Brudekjolen må vente, da jeg skal have tabt mig en del. Er der egentlig nogen af jer, der ved, hvor meget man max må tabe sig mellem 1. og sidste prøvning (altså den lige inden brylluppet)? Vil nemlig godt snart igang :)

Redigeret af MaiaEmilia
0

Del dette indlæg

Uhhh fin hårinspiration! Jeg er meget til det samme look og skal også have en løs, rodet knold.. Skal til prøvesætning på lørdag, så det bliver spændende! :)

Synes også det er et flot hair piece du har fundet - ikke for meget og ikke for lidt, men bare rigtig smukt! :loveshower:

Spændende! Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

SÅ...

Har jeg bestilt tid til brudekjoleprøvning :cheerleader3:

Det bliver den 19. december hos Nicolai Brudekjoler! Egentlig er jeg ret sikker på, at jeg vil have mig en Raimon Bundo kjole, men man kan vel aldrig prøve for mange kjoler :lol:

Jeg har med vilje valgt en dag langt væk, så jeg kan nå at tabe mig lidt inden.

Jeg har hørt noget om, at man ikke må tage billeder dér, men håber mine veninder kan snige sig til nogen alligevel :floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ...

Det bliver den 19. december hos Nicolai Brudekjoler! Egentlig er jeg ret sikker på, at jeg vil have mig en Raimon Bundo kjole, men man kan vel aldrig prøve for mange kjoler :lol:

Jeg har hørt noget om, at man ikke må tage billeder dér, men håber mine veninder kan snige sig til nogen alligevel :floejt:

hvor spændende med brudekjole prøvning, håber du får en fantastisk oplevelse

0

Del dette indlæg

SÅ...

hvor spændende med brudekjole prøvning, håber du får en fantastisk oplevelse

Tak :) Håber det kommer gå godt, er nemlig lidt selvkritisk. Men så er det jo godt, at det bare er en "prøve" prøvning tænker jeg :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med dagen! Vi har valgt den samme ^^

Lyder til at du har styr på en masse allerede. Måske jeg skal have oprettet sådan en tråd her også, så der er lidt mere styr på det hele :)

Glæder mig til at følge dig :cheerleader3:

Mange tak og i lige måde! Det er også bare en skøn sensommer dato, og vejret bliver jo SELVFØLGELIG fantastisk den dag :wink:

0

Del dette indlæg

Spontane billeder!

I sommers, da jeg var i København med en veninde, tog vi lige et smut forbi Copenhagen Bridal. Jeg er så vild med deres Raimon Bundo kjoler, så jeg ville lige ind forbi og kigge lidt. Da vi kom derhen, var der ikke rigtigt andre kunder, og sælgeren var superflink og viste mig lidt forkellige kjoler. Der var en bestemt kjole, jeg især har kigget på, så da han tog den frem og spurgte om jeg ville prøve den, kom jeg altså til at sige ja :rolleyes:

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at vise billederne da de 1: er ret uheldige, 2: jeg skal have tabt mig noget mere og 3: det jo ikke var en lidt uofficiel prøvning. Men jeg kan jo ikke lade være, så håber i bærer over med dobbelthage og dårligt lys :thumbsupsmileyanim:

post-77711-0-46545100-1446465557_thumb.j

Og så lige lidt tættere på :)

post-77711-0-64515600-1446465746_thumb.j

Er ret forelsket i den, men skal lige ud og prøve en masse andre, før jeg beslutter mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej kan se, jeg har slet ikke kommenteret på din tråd! Bliver helt flov nu!

Det hele ser bare super fedt ud! Jeg synes, det ville være mega fedt, hvis I kan få gæsterne op af stolene til noget folkemusik :wink: Vi har for sjov tænkt lidt på om, man kunne få folk til at danse lidt lanciers, da jeg simpelthen synes, det er super hyggeligt!

Kjolen, du har prøvet, er virkelig flot, men jeg er enig i, at du skal prøve lidt flere inden du bestemmer dig! Jeg prøvede 4 forskellige steder inden, jeg købte min kjole :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej kan se, jeg har slet ikke kommenteret på din tråd! Bliver helt flov nu!

Det hele ser bare super fedt ud! Jeg synes, det ville være mega fedt, hvis I kan få gæsterne op af stolene til noget folkemusik :wink: Vi har for sjov tænkt lidt på om, man kunne få folk til at danse lidt lanciers, da jeg simpelthen synes, det er super hyggeligt!

Kjolen, du har prøvet, er virkelig flot, men jeg er enig i, at du skal prøve lidt flere inden du bestemmer dig! Jeg prøvede 4 forskellige steder inden, jeg købte min kjole :a1221:

Det sker jo en gang i mellem, med alle de tråde man følger med i :wink:

Det er en super god idé med Lanciers! Mine erfaringer med det er, at folk bare synes, det er mega sjovt også selvom det kan være lidt svært :)

Jeg skal også bare ud og prøve alle mulige steder! Jeg havde f.eks. tænkt, at jeg ikke ville have en Lily kjole, da de ikke umiddelbart var mig. Men var lige derinde idag for at finde lidt tøj til Pelle, og WOW for nogle flotte kjoler :loveshower:

0

Del dette indlæg

Raimon Bundo laver så flotte kjoler :)

Jeg har også været hos CPH Bridal og hold nu k***, nogle lækre kjoler! :a1221:

wow sikke en smuk kjole!

Glæder mig til at se billeder af de andre kjoler du skal prøve :)

Sikke en fik kjole. Men kan nu godt forstå du gerne vil prøve lidt flere først

Den er nemlig bare sindssyg smuk, og vildt lækker at have på med det der silketyl!

Kan næsten ikke vente med, at skulle ud og prøve en MASSE andre også :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Invitationerne:

Planen var egentligt, at jeg selv skulle lave invitationerne. Men jeg kan godt bare mærke, at jeg slet ikke har tid eller overskud til det oveni praktik, studie, arbejde og frivilligt arbejde, især fordi vi gerne vil dele dem ud til jul.

Så vi bestiller dem på nettet, det er så dejligt nemt, og så har vi også fundet et sted der er rimeligt billigt, nemlig vistaprint.dk :)

Vi har fundet os en invitation, som både jeg og Pelle er vilde med, især noderne :wink:

post-77711-0-64267800-1447154369_thumb.j

Så skal der bare rettes til i teksten og finjusteres og SÅ bestiller vi dem! Så kommer det til at føles helt officielt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne:

Planen var egentligt, at jeg selv skulle lave invitationerne. Men jeg kan godt bare mærke, at jeg slet ikke har tid eller overskud til det oveni praktik, studie, arbejde og frivilligt arbejde, især fordi vi gerne vil dele dem ud til jul.

Så vi bestiller dem på nettet, det er så dejligt nemt, og så har vi også fundet et sted der er rimeligt billigt, nemlig vistaprint.dk :)

Vi har fundet os en invitation, som både jeg og Pelle er vilde med, især noderne :wink:

attachicon.gifpreview.jpg

Så skal der bare rettes til i teksten og finjusteres og SÅ bestiller vi dem! Så kommer det til at føles helt officielt :loveshower:

hvor er de fine, kender godt til det man gerne ville gøre det selv, men overskuddet er ganske lille pga studie, arbejde mv. for er i samme situation, Så vi har fået skønne Camilla Krøier , en tidligere brud herinde til at lave dem og de er bare SÅ flotte

0

Del dette indlæg

Det er virkelig en flot kjole du har prøvet. Jeg var kun et sted og prøve før jeg købte min kjole, men have også hørt at man skal prøve mange steder, men den var der bare.

Også rigtig fine Invitationer, meget elegante og fine. :)

0

Del dette indlæg

Invitationerne:

attachicon.gifpreview.jpg

hvor er de fine, kender godt til det man gerne ville gøre det selv, men overskuddet er ganske lille pga studie, arbejde mv. for er i samme situation, Så vi har fået skønne Camilla Krøier , en tidligere brud herinde til at lave dem og de er bare SÅ flotte

Ja man må jo prioritere :wink:

Har du et billede af dem? :)

0

Del dette indlæg

Det er virkelig en flot kjole du har prøvet. Jeg var kun et sted og prøve før jeg købte min kjole, men have også hørt at man skal prøve mange steder, men den var der bare.

Også rigtig fine Invitationer, meget elegante og fine. :)

Mange tak :)

Jeg tror det er meget forskelligt, hvad folk gør. Jeg kan godt mærke, at jeg vil ud og prøve en masse (og få den prinsesse feeling :wink: ) selvom jeg måske finder KJOLEN i første forsøg. Men man ved jo aldrig om jeg ombestemmer mig :)

0

Del dette indlæg

Receptionen - nu med ordentlige billeder :)

Forleden, da vi var på arbejde i Slotsbio, besluttede vi os for lige at prøve, at rykke rundt på borde og stole, så det passer bedre til vores reception, og det kom til at se så fint ud :) Der skal selvfølgelig pyntes lidt op så det får den rigtige bryllups "vibe", men elsker også bare stemningen der er.

Vi bliver nok over 100 mennesker til receptionen, men der er heldigvis også masser af plads inde i biografsalen.

post-77711-0-01362100-1447420995_thumb.j

post-77711-0-84729000-1447421031_thumb.j

post-77711-0-09557300-1447421056_thumb.j

De er taget om aftenen, så det ser selvfølgelig meget mere dunkle ud end i virkeligheden. Som det ser ud på billedet, har vi fjernet en masse borde og stole, så der er mere luft og gulvplads. De stole og borde vi tager væk, stiller vi så i stedet ned foran biografscenen, hvor der er masser af plads :)

Det er min mor der hovedsageligt står for receptionen, så meget af det vil hun gerne overraske os med. Men jeg ved hun har snakket om at have en pindemads buffet på borde vi stiller langs baren, og måske en slikbuffet på biograf scenen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer