mussipigen

Brudepiger, blomsterpiger, brudesvende og temafarve?

9 indlæg i dette emne

Jeg er så heldig at skal giftes med ham som jeg elsker til juni næste år.

I den forbindelse har jeg valgt at fem af mine tætteste veninder skal være mine brudepiger derudover skal min store pige på 19 år også være min brudepige .( så seks voksne piger i alt ) derudover skal jeg have en brudesvend som er voksen.

Vi skal så have 2 blomsterpiger på 11 år .

Brudepigerne skal alle have ens kjoler på i lyserøde undtagen min første brudepige og store pige som skal have en lidt kortere kjole på men også i lyserød.

Blomsterpigerne skal have lange hvide kjoler på med et bredt lyserødt bælte der bindes med en sløjfe i ryggen.

Min brudesvend skal have lyserødt slips og lyserødt tørklæde i brystlommen som også forlover, toastmaster min bror og min kommende mand skal.

Brudepigebuketter og buket til mændenes brystlomme bliver ens i lyserød. ( nok roser og brudeslør )

Vores tema farve er nemlig hvid og lyserød.

Kunne godt tænker mig at høre om i også skal have brudepiger osv.. Skal de have ens kjoler på eller hvad med farver?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 brudepiger på min egen alder. Vores farvetema er solnedgang dvs. forskellige lyserøde og orangegule farver og så lige guld :wink:

Så mine brudepiger skal have ens sart lyserøde kjoler og guldfarvede sko på, derudover skal de have en lille buket med roser i temaet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu havde jeg kun en brudepige/terne, min søster på 21, og hun havde en midnatsblå kjole på der passede til vores farvetema...

Hvis man skal have flere brudepiger så synes jeg det er vigtigt at tænke på 2 ting:

Deres facon - ikke alle kjoler er lige så flatterende i størrelse 46 som i størrelse 34 osv.

Dine veninders personlige smag - dagen bliver så meget bedre hvis man føler sig godt tilpas i kjolen

En løsning kan være såkaldte multidresses som kan bindes på forskellige måder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bestemt ikke nemt at finde en kjole til 6 voksne brudepiger hvor de har forskellig kropsbygning men synes nu alligevel at jeg har gjort det meget godt og lyttet til dem.

Nu venter vi bare på at de er syet færdigt, er nemlig bestilt.

Bliver så spændende☺️

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer