Hellebd

Laserskåret invitationer

4 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Min forlovede og jeg er på udkig efter de helt rigtige invitationer til vores bryllup næste år. Vi er faldet over den her skønne laserskåret invitation som vi er blevet lidt forelskede i. Dog ville vi have en mindre ændring hvor træet er udskåret, men med en baggrund så der er mulighed for en pocket-invitation. I hjertet i træet ville vi så have vores fingeraftryk - det passer helt perfekt da vi har besluttet at skrotte gæstebogen og i stedet lave et fingeraftrykstræ.

Men her er så problemet: Efter at have kigget rundt på nettet i et uvist antal timer har jeg endnu ikke fundet nogen der kan lave det (og trykke dem) for os. Og oven i det er der også et budget som ikke er alt for stort. Håbede at der var nogen af jer der havde nogle ideer eller kendte et godt sted.

Bonus spørgsmål, hvordan har i det med billeder på invitationer?

Tusind tak for jeres hjælp!

post-81657-0-68748900-1447019833_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De laserudskårede indbydelser er meget populære i USA og de er derfor at finde i hobetal på Etsy meeeeeeennnn de er bestemt ikke hvad jeg vil kalde budgetvenlige og slet ikke hvis I skal have specifikke ændringer...

0

Del dette indlæg

Ja, det er supersmart med laserskæring, og billede er så vidt jeg husker oprindeligt fra Etsy. Men nej, de er ikke budgetvenlige, måske især fordi de er så populære. Men jeg ved at der findes steder i Danmark hvor de også laves, og da trenden ikke har ramt Danmark helt endnu, så ved jeg også at de er en del billigere her. Jeg har bare ikke selv været i stand til at finde stederne, så tænkte at jeg ville prøve herinde. Det ville være herligt hvis stedet kunne lave de færdige invitationer, men om ikke andet så ville jeg selv kunne færdiggøre dem, hvis jeg bare kunne finde et sted der kunne skære det udvendige for mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer