Krimoe

Træning op til - smid kg

3 posts in this topic

Annonce ♥

Hej,

Jeg lykkedes meget godt ved at ændre på mine kostvaner. Jeg laver kalorie tælling ved brug af en gratis app (my fitness) eller sådan noget. Det er Under Armour der har den og den snakker derfor sammen med Endomondo. Jeg har stortset droppet alt slik, kage, brød (rugbrød undtaget), pasta, ris kartofler, havregryn mv. tilfordel for grøntsager primært kål. Jeg laver fx. spidskålspasta og blomkålsris.

Mit store problem er min lækkersult og den har jeg håndteret ved altid at have lækker frisk frugt, mandler, rosiner mv. hjemme. Ligeledes tager jeg gerne og drikker en kande the om aftnen fx. lakrinds mynthe eller fennikel orange som begge smager bedst hvis de nydes uden mad til.

Min kost er den del inspireret af LCHF kosten, bare uden for meget fedt.

Jeg finder inspiration til mit vægttab online hvor jeg følger en del kvinder som er i gang med at tabe sig meget, flere har nemlig både blogs og facebook. Der er gode fif til kost, motion og holde humøret højt.

Jeg håber du kan blive inspireret. Jeg spiser af og til kage, brød mv. stadig væk til fødselsdage mv. og motionerer 3 gange ugentligt og har med denne opkrift tabt 10 kg. på 3 mdr.

0