Mrs borup

FOTOGRAF søges?

17 indlæg i dette emne

Hej alle.

Vi skal giftes d.6.5.16 i jørlunde kirke og holder festen på skjalm hvide hotel.

Vi mangler dog en fotograf og musikken.

Kan i anbefale nogle.

vi søger gerne en amatør fotograf, så ikke det bliver alt for dyrt.

Skal vi have en dj eller duke box?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1.000 tak Marie .:) Vi kan godt "byde ind" på opgaven da vi stadig har ledig kapacitet den dag og har jo spillet på Skjalm Hvide mange gange. I skal være velkomne til at indhente et tilbud fra os .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghh. Jeg ved det. . :) Bossen har haft lidt problemer med vores Office 365 system her i julen så der ligger en del forespørgsler fra december men de bliver naturligvis alle besvaret. Hun er i gang derhjemme og da jeg skal spille nytårsaften for første gang nogensinde, arbejder hun måske også der. :)

Hvad fotograf angår kunne jeg jo hive min datter med (på Skjalm Hvide) som fotograferer meget og også har et rigtig godt kamera, men det kan slet ikke sammenlignes med eks. Jesper A og de øvrige fotografer.

0

Del dette indlæg

Arghh. Jeg ved det. . :) Bossen har haft lidt problemer med vores Office 365 system her i julen så der ligger en del forespørgsler fra december men de bliver naturligvis alle besvaret. Hun er i gang derhjemme og da jeg skal spille nytårsaften for første gang nogensinde, arbejder hun måske også der. :)

Hvad fotograf angår kunne jeg jo hive min datter med (på Skjalm Hvide) som fotograferer meget og også har et rigtig godt kamera, men det kan slet ikke sammenlignes med eks. Jesper A og de øvrige fotografer.

Helt ok, tak for svar :)

0

Del dette indlæg

Jo tak Martin og tak for inspirationen . :) Men jeg klarer mig nok . :) Abba nummeret er jo selvskrevet. MC Einar umiddelbart ikke. Jeg er ikke så begejstret for Trustpilot som du er. Det er et faktum at betalende kunder får højere rating end dem som ikke betaler og at anmeldelser er subjektive. Men skal jeg drille dig lidt kan jeg jo se at vi har en score på Trustpilot på 9.0. . :) Hvordan den er opgjort og beregnet ved jeg ikke, men det jeg og andre kan se er at det ikke kun er anmeldelser af mig selv men at anmeldelserne også indbefatter flere af de faste og nøje udvalgte folk som spiller for os.

Apropos alternative brudevalse så ville vi aldrig selv lægge sådan nogle eller videoer/billleder af brudepar og folk op offentligt da det er private fester, men i det her tilfælde er det så en kunde som har gjort det på eget initiativ, hvorfor jeg kan linke til den. Mixet er et vi havde lavet på forhånd og lyssætningen stod jeg selv bag.

https://www.youtube.com/watch?v=WUPp6N9jGsc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht fotografer så tænk ud af boksen, vi havde en fantastisk freelance fotograf til vores bryllup til en meget bedre pris end konventionelle bryllupsfotografer... Hun skal også forevige lillepigens dåb til februar

0

Del dette indlæg

Jo tak Martin og tak for inspirationen . :) Men jeg klarer mig nok . :) Abba nummeret er jo selvskrevet. MC Einar umiddelbart ikke. Jeg er ikke så begejstret for Trustpilot som du er. Det er et faktum at betalende kunder får højere rating end dem som ikke betaler og at anmeldelser er subjektive. Men skal jeg drille dig lidt kan jeg jo se at vi har en score på Trustpilot på 9.0. . :) Hvordan den er opgjort og beregnet ved jeg ikke, men det jeg og andre kan se er at det ikke kun er anmeldelser af mig selv men at anmeldelserne også indbefatter flere af de faste og nøje udvalgte folk som spiller for os.

Apropos alternative brudevalse så ville vi aldrig selv lægge sådan nogle eller videoer/billleder af brudepar og folk op offentligt da det er private fester, men i det her tilfælde er det så en kunde som har gjort det på eget initiativ, hvorfor jeg kan linke til den. Mixet er et vi havde lavet på forhånd og lyssætningen stod jeg selv bag.

Virkelig fed måde at danse brudevals på!!Det er simpelthen SÅ fedt, rørende OG sjovt....det ville jeg SÅ gerne ha lavet med Jon til vores bryllup :wink:

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg driller altid igen :tunge: Det er muligt at du har 9. Hvilket kun har taget dig 3 år. :pokey: Og mit nye site er allerede på 8.1 Efter 4 måneder. :tunge: Også har jeg ingen negative rating på nogle af mine websites gennem tiden. :tunge: Jeg var desvære nødtil at skifte webhotel, da min gamle udbyder servage.net. Hele tiden havde nedbrud. Så ingen kunne få fat is mig. Hvis det ikke havde sket så hedde den sikkert 10/10. :wink: Og om trustpilot virker eller ikke vil jeg ikke sige. Jeg kigge kun efter negative anmelderser når jeg skal købe en nye højtaler eller andet. Jeg syndes det giver en meget god ide og man kan stole på servicen eller ej. Og havde jeg kigget på servage.net rating så havde jeg ikke købt deres service og blevet sparet for en negative oplevelse.

Og hvad angå mine videoer så spørger jeg altid mine brudepar om lov til at bruge dem. Og de fleste sig ja, da de kan dele en sjov oplevelse med deres venner.

Og held og lykke med nytårsaften. Jeg er sikker på det bliver en kæmpe succes, jeg syndes altid folk har deres fest ansigt på nytårsaften.

Jeg skal selv afsted til en nytårbryllupfest. :7himmel: Hvilket bliver 3 gang jeg spiller til bryllup på nytårsaften.

Det må være grunden til mine venner kalder mig for " Mr. Wedding ".

PS. Være opmærksom på konfetti rør. Det kan faktisk god komme inde i en cdj 2000 nexus og ødelægge den. :shooter:

Med de bedste nytårs hilsener.

Martin - Dj Papillon

Vi har faktisk ikke gjort så meget (læs intet) i forhold til Trustpilot. Ikke engang oprettet en egentlig side og jeg går heller ikke op i vores "trustpilot-score". Det der betyder noget er at folk er tilfredse og anbefaler os til andre, som ovenfor. Lige netop hvad lyd og lysgear angår køber jeg altid via netværket, bl.a. hos DJ Huset og Kabelsmeden i Herlev som en af vores gode kolleger/venner står bag. Det kan klart anbefales. Jep nytårsaften er helt sikkert - ligesom bryllup - noget særligt at spille til så det ser jeg også frem til nu ungerne er blevet så store at de vil selv. Ikke mindst fordi nogle har været så venlige at stille en Nexo Front op til mig. Overkill til de lokaler men arrangøren er en god DJ kollega som mente at man ikke skulle gå ned på anlæg . :) Der står faktisk en pult til mig derude men hiver min egen med da jeg foretrækker at spille på den. Der sidder tæppe foran så pulten sidder nedsænket og det er voksne mennesker så jeg er ikke så bange for konfettirør. Skulle uheldet være ude er der som sagt en ekstra pult og så er ovenstående kontakt et godt kort.

Også godt nytår til dig Martin . :)

PS. Lad os lige fremadrettet holde denne small-talk udenfor tråden her. .:)

0

Del dette indlæg

Brylluppet er en fredag?

Mht. billig og amatørfotograf; så prøv at søge inde på fotostart.dk. Det er mit indtryk, at der er nogle, der tilbyder sig nærmest gratis eller mindre. Sådan set ok, hvis man vil starte op og ind på markedet. Måske også unge, der ikke skal betale 2/3 i moms og (top)skat. Prøv det.

Selv er jeg sådan set ledig fredag den 5/6, men har et stort bryllup om lørdagen. Så det kommer lidt an på, hvad I har brug for. Men kender i øvrigt både Jørlunde og Skjalm Hvide ret godt.

Kan se din pris for en hel dags foto er 6995kr har du evt noget rabat. Da det holdes en fredag???

Der er nok ikke amatørfotografer her på sitet.

0

Del dette indlæg

Brylluppet er en fredag?

Mht. billig og amatørfotograf; så prøv at søge inde på fotostart.dk. Det er mit indtryk, at der er nogle, der tilbyder sig nærmest gratis eller mindre. Sådan set ok, hvis man vil starte op og ind på markedet. Måske også unge, der ikke skal betale 2/3 i moms og (top)skat. Prøv det.

Selv er jeg sådan set ledig fredag den 5/6, men har et stort bryllup om lørdagen. Så det kommer lidt an på, hvad I har brug for. Men kender i øvrigt både Jørlunde og Skjalm Hvide ret godt.

Kan se din pris for en hel dags foto er 6995kr har du evt noget rabat. Da det holdes en fredag???

Der er nok ikke amatørfotografer her på sitet.

0

Del dette indlæg

Virkelig fed måde at danse brudevals på!!Det er simpelthen SÅ fedt, rørende OG sjovt....det ville jeg SÅ gerne ha lavet med Jon til vores bryllup :wink:

Dengang - when back when - da I blev gift var det slet ikke så meget fremme med alternative brudevalse men det havde jo bare gjort det endnu mere overraskende og morsomt. Da det efterfølgende kom frem oplevede vi af og til at folk fortrød i sidste øjeblik men kender jer godt nok til at det ikke havde været tilfældet der .:) Mon ikke der kommer en ny lejlighed hvor I kan gøre det .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer