Marianekbh

Vielsesringe i København

11 posts in this topic

Hej alle

Den her side er så lækker. I er så gode til at hjælpe og komme med forslag, så nu tænker jeg at jeg lige vil benytte mig af det igen;

Kender I til nogle gode, billige steder i Kbh, hvor man kan købe nogle fine vielsesringe?
Det skal bare være guld og enkle ringe (selvom der selvfølgelig gerne må være en fin lille diamant-agtig ting på min) :)

Taaaaaaak :)

0

Annonce ♥

Tror det er nemmere for dig at finde billige ringe på nettet , der er simpelthen så meget at vælge imellem.... hvad er i øvrigt billigt ? :-)

0

Jeg

Tror det er nemmere for dig at finde billige ringe på nettet , der er simpelthen så meget at vælge imellem.... hvad er i øvrigt billigt ? :-)

Jeg er enig. Hvad er billigt - sølv, 8k 14k, 18k, brun diamant, hvid diamant, design selv, færdigt design......?

ege art

0

Håber der hra været nogen der har anbefalet dig at tage på bryllupsmessen her i sidste weekend! Der var 20 % på alle ringe stort set! Håber du har fundet noget!

0

Annonce ♥

Nej øv, var der virkelig det :(
Vi prøver lige at tage ned i en guldsmed og så tager vi den derfra.. Helst ikke over 7000 for begge ringe... men nu må vi se hvad det bliver til... Tak for svarene! :)

0

Nej øv, var der virkelig det :(

Vi prøver lige at tage ned i en guldsmed og så tager vi den derfra.. Helst ikke over 7000 for begge ringe... men nu må vi se hvad det bliver til... Tak for svarene! :)

Hos guldsmeden kan I i det mindste starte med at pejle jer ind på, hvilken type, profil, størrelse m.m. I foretrækker. Og også få en idé om prisniveauet.

Selv startede vi hos Carat på Fisketorvet, hvor vi blev guidet igennem de forskellige looks og blev klogere på, hvilken profil vi var ude efter. Senere købte vi dog ringe et andet sted af andre årsager :)

0

Købte I det over nettet så? 😊

0

Købte I det over nettet så?

Ja, det endte vi med. Hvis man er helt afklaret med, hvilket design, materiale og prisniveau man går efter, er der en del penge at spare ved at købe online :)

0

Annonce ♥

Købte I det over nettet så?

Ja, det endte vi med. Hvis man er helt afklaret med, hvilket design, materiale og prisniveau man går efter, er der en del penge at spare ved at købe online :)

Med mindre at man vil designe ringene selv, så vil det klart være billigst at købe dem over nettet - og det er jo også uden problemer og fungerer fint.

ege art

0

Hej Mariane,

Jeg håber ikke jeg er for sent ude med at kunne hjælpe? Min mand og jeg fik den bedste service og de smukkeste vielsesringe som vi stadigt er så glade for hos https://www.dirksdesign.com/vielse.html

Netop som du skriver du ønsker kan du hos dem få mange mange forskellige varianter med diamanter på din ring :)

Håber du finder den rette ring og tillykke :)

Kh Mingus

Edited by Mingusa
0

@Marianne - www.Jannikrogh.dk er super dygtig og ikke som alle de almindelig guldsmede, fair priser og genbruger også guld, hvis du har noget selv. Så hvis du vil rende rundt med en ring som MANGE har, så skal du tage Carat & dirkes, men hvis du ønsker dig noget som ikke alle render rundt med, så tager du ind til Janni, personligt service og sjæl i alt hvad de producere!!

0