stripesAddict

Bryllup ved fjorden 30.07.16

27 indlæg i dette emne

Min kæreste friede d. 14. juni 2015, på 5 års dagen for vores første møde, og jeg har kigget med herinde siden da. Nu har vi langt om længe fået datoen på plads for vores bryllup, og skal dermed rigtigt i gang med planlægningen, så det må være på tide, at jeg også får mig en tråd herinde, da der er masser af ting vi kunne brug inputs til!

Det bliver en borgerlig vielse udendøre d. 30. juli 2016, i den smukkeste park nær vores hjem - et sted der har en helt særlig betydning for os. Planen er at der efterfølgende skal være reception med "bryllupskage", frugt og bobler i parken. Hvad der efterfølgende skal foregå er vi lidt i tvivl om - den oprindelige plan var middag på restaurant med den helt nærmeste familie (forældre, søskende og bedsteforældre). Vi er dog muligvis kommet frem til at vi gerne vil have mulighed for at have flere med til aftenarrangementet, hvorfor vi overvejer at holde det helt lowkey med grill. Uanset vil vi dog gerne undgå et traditionelt "setup" med en klassisk middag (ikke at der er noget i vejen med det, vi kunne bare godt tænke os noget andet). Ydermere er vi begge studerende, og da vi også gerne vil have mulighed for at komme lidt ud og rejse efterfølgende, er budgettet ikke kæmpestort.

Det er altså status lige nu :) jeg håber I har lyst til at bidrage med gode idéer til hvad der måtte dukke op hen af vejen. Måske andre skal holde et "low-key" bryllup eller har gjort det, og har idéer til hvordan man gør det på en god måde.

Måske jeg skulle få fundet én af de lister over ting der skal være styr på og hvornår, så jeg kan få et overblik over, hvad vi ellers skal i gang med at kigge på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lav helt klart en liste over hvad der skal laves, det gør det meget mere overskueligt :) Når du har det, er det bare finde ud hvordan det skal være.

Det er lykkes mig at lave invitationer, bordkort, gæstebog, toiletkurv klar til produktion på ca. 14 dage. Så det hjalp helt klart mig fordi jeg kunne se hvad der skulle laves :)

0

Del dette indlæg

Har taget udgangspunkt i Amalies liste her (håber det er ok :))

Generelt overblik

• Frieri: 14.06.15
  • Dato for bryllup: 30.07.16
  • Budget: Endnu ikke endeligt fastsat, men ikke højt!
  • Sted for vielse og reception: Parken over for vores hjem, og restauranten, som ligger der.
  • Sted for fest/middag: Endu ikke besluttet, men sandsynligvis lokaler i min svigerfamilies firma
  • Fotograf: Jeg har en i tankerne, men skal lige have kontaktet ham.
  • Mad: Til receptionen står restauranten for det - det bliver formentlig "bryllupskage", frugt, bobler og kaffe/te. Om aftenen overvejer vi som sagt grill, altså noget vi selv kommer til at stå for.
  • Drikkevarer: Restauranten kommer formentlig til at stå for dem til receptionen. Til om aftenen kunne jeg forestille mig at vi kører til Tyskland og henter, såfremt vi ender med det planlagte setup.
  • Gæsteliste: Pt. ligner det omkring 60 mennesker - jeg kunne dog godt forestille mig at der er en del der kigger forbi til globryllup, og det var netop også en del af intentionen med den "model" vi har valgt - altså skal vi muligvis beregne kage og drikkevarer til lidt flere end 60 til receptionen. Det er formentlig ikke alle der skal med til receptionen, som skal med om aftenen, men vi har endnu ikke besluttet hvor vi "skærer".4
  • Invitationer: Jeg vile gerne snart have dem sendt ud - vi skal dog lige have detaljerne endeligt på plads. Vi laver formentlig ikke save the dates (jeg vil helst lave dem selv, og jeg har ikke tiden/overskuddet pt.), så det bliver nok noget med at bede folk reservere datoen, og så følger invitationerne senere. Jeg regner med at de bliver minimalistiske i sort og hvid, evt. med noget guld, og så har jeg købt guldkuverter til dem.

Tøj, ringe etc.

• Brudens kjole: er købt
  • 2nd dress: jeg har ellers været helt overbevist om at jeg ikke skulle have en skiftekjole, og jeg vil gerne have min brudekjole på så længe som muligt, men jeg ville også synes det var rigtig surt at synes den blev ubehagelig (selvom det ikke er nogen "stor" kjole), så jeg vil gerne, om ikke andet have muligheden for at skifte, og så kan jeg jo gøre det eller lade være. Jeg regner med at købe en jeg kan bruge efterfølgende også, altså en pæn hvid sommerkjole af en art, men stadig festlig.
  • Slør: endnu ikke besluttet om jeg skal have det, et hairpiece eller ingenting
  • Sko: jeg regner med at købe to par, så jeg kan skifte i løbet af dagen - jeg gider ikke skulle have ømme fødder. Jeg har dog endnu ikke besluttet mig, men skal snart have fundet ud af hvad jeg vil, da kjolen nok skal til skrædder til Marts og lægges op, og jeg skal have skoene på plads inden da ift. at få den rette længde.
  • Negle, hår og makeup: Regner jeg med at klare selv, evt. med hjælp fra en veninde. Skal dog nok i gang med at øve mig snart, da jeg ikke er særlig ferm ift. hårsætning :lol: jeg regner med at det skal være løst med krøller, og trukket væk fra ansigtet, evt. ved at lave et "hårbånd" med en fletning.
  • Tøj til gommen: pt. snakker vi om enten et mørkegråt eller et mørkeblåt jakkesæt med hvid skjorte og et ternet Burberry slips til.
  • Ringe: jeg vil rigtig gerne have en vielsesring, men min forlovede har meget svært ved at se sig selv gå med ring, så lige nu snakker vi om at jeg måske skal have en ring og han en halskæde, eller at han skal have sin ring i en kæde.
Redigeret af stripesAddict
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige nu kunne jeg godt bruge jeres inputs omkring:

Fotograf: hvad har I givet for fotografering, og hvad har I fået for de penge (altså hvor mange timer, hvad har I "fysisk" fået udleveret efterfølgende, osv.)? Jeg synes det ser en kende pebret ud, og min kæreste synes også det er en unødvendig dyr post, men på samme tid er det en af de ting jeg helst ikke vil spare på, da det ligesom ikke kan gøres om.

Ringe: hvad har I gjort hvis én af parterne ikke rigtigt kan forlige sig med tanken om at gå med ring? Vi overvejer som sagt at min kæreste kunne gå med sin i en kæde eller at han i stedet skal have en halskæde, men jeg er meget åben for forslag.

0

Del dette indlæg

Fotograf: hvad har I givet for fotografering, og hvad har I fået for de penge (altså hvor mange timer, hvad har I "fysisk" fået udleveret efterfølgende, osv.)? Jeg synes det ser en kende pebret ud, og min kæreste synes også det er en unødvendig dyr post, men på samme tid er det en af de ting jeg helst ikke vil spare på, da det ligesom ikke kan gøres om.

Ringe: hvad har I gjort hvis én af parterne ikke rigtigt kan forlige sig med tanken om at gå med ring? Vi overvejer som sagt at min kæreste kunne gå med sin i en kæde eller at han i stedet skal have en halskæde, men jeg er meget åben for forslag.

Angående ringe, vil min forlovede have sin i en kæde. Da han ikke må have sin på når han arbejder. Så vi finder en pæn kæde til ham :)

0

Del dette indlæg

Angående ringe, vil min forlovede have sin i en kæde. Da han ikke må have sin på når han arbejder. Så vi finder en pæn kæde til ham :)

Ja, det var også det jeg sagde til min forlovede - at mange jo ikke kan/må gå med ring til hverdag pga. arbejde og derfor har den i en kæde. Skal I så stadig have matchende ringe?

0

Del dette indlæg

Kjolen

Jeg er faldet for den samme kjole som Ongobongo herindefra ( tak for inspirationen :loveshower: ), og vidste bare med det samme hun viste sin, at det var sådan en kjole jeg ville have. Så selvom vi på daværende tidspunkt var meget nyforlovede, og jeg ikke havde været ude og prøve endnu, så bestilte jeg den hjem. Den passede helt perfekt, og jeg kunne bare mærke, at det var dét. Jeg har ikke fortrudt en eneste gang, selvom det er et halvt år siden nu, og jeg har endnu ikke set en kjole, som har kunnet få mig til at ændre mening.

post-80877-0-24648400-1453033950_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så smuk kjole :loveshower::loveshower:

Tak :cheerleader3:

Jeg er også bare så vild med den! Jeg kan godt lide det klassiske og simple, så den er helt perfekt. Nu skal jeg så "bare" have styr på resten (sko, evt. slør, undertøj, evt. kjole nr. 2.) - havde aldrig nogensinde troet at jeg skulle få SÅ svært ved at finde sko, jeg kan lide.

0

Del dette indlæg

Jeg er også bare så vild med den! Jeg kan godt lide det klassiske og simple, så den er helt perfekt. Nu skal jeg så "bare" have styr på resten (sko, evt. slør, undertøj, evt. kjole nr. 2.) - havde aldrig nogensinde troet at jeg skulle få SÅ svært ved at finde sko, jeg kan lide.

åårh kender jeg godt, dog det eneste jeg har styr på er netop skoene :blush::lol:

0

Del dette indlæg

åårh kender jeg godt, dog det eneste jeg har styr på er netop skoene :blush::lol:

:lol:

Ja, det så jeg godt, men de er så til gengæld også rigtig fine! Synes ikke lige jeg kunne se det i din tråd, men hvornår skal du i gang med at kigge på kjole? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det var også det jeg sagde til min forlovede - at mange jo ikke kan/må gå med ring til hverdag pga. arbejde og derfor har den i en kæde. Skal I så stadig have matchende ringe?

Nu vil jeg meget gerne have sten i min og det vil min forlovede ikke. Så de bliver af det samme materiale, men min bliver med sten i :) Vi er dog enige om at vi vil have ringe af platin :)

0

Del dette indlæg

:lol:

Ja, det så jeg godt, men de er så til gengæld også rigtig fine! Synes ikke lige jeg kunne se det i din tråd, men hvornår skal du i gang med at kigge på kjole? :)

Det skal jeg her den 29 januar :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

<p>

Har taget udgangspunkt i Amalies liste her (håber det er ok :))

Generelt overblik

• Sted for vielse og reception: Parken over for vores hjem, og restauranten, som ligger der.
  • Sted for fest/middag: Endu ikke besluttet, men sandsynligvis lokaler i min svigerfamilies firma
  • Mad: Til receptionen står restauranten for det - det bliver formentlig "bryllupskage", frugt, bobler og kaffe/te. Om aftenen overvejer vi som sagt grill, altså noget vi selv kommer til at stå for.
  • Drikkevarer: Restauranten kommer formentlig til at stå for dem til receptionen. Til om aftenen kunne jeg forestille mig at vi kører til Tyskland og henter, såfremt vi ender med det planlagte setup.
  • Gæsteliste: Pt. ligner det omkring 60 mennesker - jeg kunne dog godt forestille mig at der er en del der kigger forbi til globryllup, og det var netop også en del af intentionen med den "model" vi har valgt - altså skal vi muligvis beregne kage og drikkevarer til lidt flere end 60 til receptionen. Det er formentlig ikke alle der skal med til receptionen, som skal med om aftenen, men vi har endnu ikke besluttet hvor vi "skærer".4
  • Invitationer: Jeg vile gerne snart have dem sendt ud - vi skal dog lige have detaljerne endeligt på plads. Vi laver formentlig ikke save the dates (jeg vil helst lave dem selv, og jeg har ikke tiden/overskuddet pt.), så det bliver nok noget med at bede folk reservere datoen, og så følger invitationerne senere. Jeg regner med at de bliver minimalistiske i sort og hvid, evt. med noget guld, og så har jeg købt guldkuverter til dem.

Tøj, ringe etc.

• 2nd dress: jeg har ellers været helt overbevist om at jeg ikke skulle have en skiftekjole, og jeg vil gerne have min brudekjole på så længe som muligt, men jeg ville også synes det var rigtig surt at synes den blev ubehagelig (selvom det ikke er nogen "stor" kjole), så jeg vil gerne, om ikke andet have muligheden for at skifte, og så kan jeg jo gøre det eller lade være. Jeg regner med at købe en jeg kan bruge efterfølgende også, altså en pæn hvid sommerkjole af en art, men stadig festlig.
  • Sko: jeg regner med at købe to par, så jeg kan skifte i løbet af dagen - jeg gider ikke skulle have ømme fødder. Jeg har dog endnu ikke besluttet mig, men skal snart have fundet ud af hvad jeg vil, da kjolen nok skal til skrædder til Marts og lægges op, og jeg skal have skoene på plads inden da ift. at få den rette længde.
  • Negle, hår og makeup: Regner jeg med at klare selv, evt. med hjælp fra en veninde. Skal dog nok i gang med at øve mig snart, da jeg ikke er særlig ferm ift. hårsætning :lol: jeg regner med at det skal være løst med krøller, og trukket væk fra ansigtet, evt. ved at lave et "hårbånd" med en fletning.
  • Tøj til gommen: pt. snakker vi om enten et mørkegråt eller et mørkeblåt jakkesæt med hvid skjorte og et ternet Burberry slips til.
  • Ringe: jeg vil rigtig gerne have en vielsesring, men min forlovede har meget svært ved at se sig selv gå med ring, så lige nu snakker vi om at jeg måske skal have en ring og han en halskæde, eller at han skal have sin ring i en kæde.
Det er skam helt okay :)

Og stort tillykke med det kommende bryllup og din egen planlægningsråd, det er så hyggeligt herinde og fyldt med så meget god inspiration!

Med hensyn til jeres ringe er det da en god ide med ringen i en kæde, så har man også ringen hvis man en dag vælger at skulle have ring på. Plus man har en ring man kan sætte på, på dagen :a1221:

Fotografering har vi arrangeret. Vi har betalt os fra, at have en fotograf på fra forberedelserne og til og med brudevalsen. Vi har givet 8.500 for en heldagspakke, men kun fordi vi fik lidt rabat da han er ven af familien. Vi får omkring 500 redigerede billeder :)

Super fin kjole! Meget stilet og elegant. :)

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg

Nu vil jeg meget gerne have sten i min og det vil min forlovede ikke. Så de bliver af det samme materiale, men min bliver med sten i :)Vi er dog enige om at vi vil have ringe af platin :)

Har I kigget på/fundet nogle ringe i platin? :)

Det var nemlig også vores primære ønske, men udvalget viste sig at være ret begrænset og priserne ret pebrede. Fx ville en helt plain herrering til min kæreste koste omkring 10k. Så vi endte faktisk med en blanding; min er platin med sten og min kærestes er en almindelig glat ring i hvidguld.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Angående ringe, vil min forlovede have sin i en kæde. Da han ikke må have sin på når han arbejder. Så vi finder en pæn kæde til ham

Nu vil jeg meget gerne have sten i min og det vil min forlovede ikke. Så de bliver af det samme materiale, men min bliver med sten i Vi er dog enige om at vi vil have ringe af platin

Ah ja, det kan jeg godt se så :)

Ja, det så jeg godt, men de er så til gengæld også rigtig fine! Synes ikke lige jeg kunne se det i din tråd, men hvornår skal du i gang med at kigge på kjole?

Det skal jeg her den 29 januar

Glæder mig til at se, hvad du ender med!

<p>

Har taget udgangspunkt i Amalies liste her (håber det er ok

Generelt overblik

Tøj, ringe etc.

• Negle, hår og makeup: Regner jeg med at klare selv, evt. med hjælp fra en veninde. Skal dog nok i gang med at øve mig snart, da jeg ikke er særlig ferm ift. hårsætning jeg regner med at det skal være løst med krøller, og trukket væk fra ansigtet, evt. ved at lave et "hårbånd" med en fletning.
Det er skam helt okay

Og stort tillykke med det kommende bryllup og din egen planlægningsråd, det er så hyggeligt herinde og fyldt med så meget god inspiration!

Med hensyn til jeres ringe er det da en god ide med ringen i en kæde, så har man også ringen hvis man en dag vælger at skulle have ring på. Plus man har en ring man kan sætte på, på dagen

Fotografering har vi arrangeret. Vi har betalt os fra, at have en fotograf på fra forberedelserne og til og med brudevalsen. Vi har givet 8.500 for en heldagspakke, men kun fordi vi fik lidt rabat da han er ven af familien. Vi får omkring 500 redigerede billeder

Super fin kjole! Meget stilet og elegant.

Tak for dit svar og for tillykke :kiss: - og i lige måde altså!

Jeg tror ikke vi vil have fotograf på hele dagen - jeg tænker umiddelbart fra ½-1 time inden vielsen, selveste vielsen og så fotografering efterfølgende. Er spændt på at se, hvad det koster. Må jeg spørge hvilken fotograf I har valgt?

Jeg har kigget lidt videre på sko - selvom jeg ikke skal have dem klar før kjolen skal til skrædder til marts, så føler jeg mig liiidt tidspresset på det punkt, fordi jeg er virkelig kræsen.

Jeg bliver dog ved med at vende tilbage til helt simple, nude pumps i lak, alá Louboutins pigalle (det bliver dog et billigere alternativ). Jeg tænker det vil se rigtig fint og elegant ud, men jeg er alligevel lidt i tvivl om hvorvidt det bliver for kedeligt, og om det ville være pænere til kjolen med åbne sko. Gode idéer og inputs modtages gerne!

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad I andre har givet for vielsesringe og hvilken karat guld I har valgt, hvis jeg må være så flabet at spørge ;) Vi er begyndt at kigge, og jeg synes lidt det er en jungle. De fleste af de ringe vi har kig på er til ganske overkommelige priser, men jeg er også lidt nervøs for at vi får valgt noget der er for billigt, ift. at det er ringe vi skal gå med resten af vore dage.

0

Del dette indlæg

Så gik der lidt tid uden jeg var herinde, men jeg havde lige en eksamen og dernæst en ond omgang influenza, der har sat alting lidt på pause. Nu skal vi dog i gang igen, for jeg skal snart have lavet invitationer :) jeg tænker folk får dem omkring midt/slut marts. Tænker I ikke at det er ok tid ift. at brylluppet er 30. juli? Porto er efterhånden så dyrt, så jeg gider ikke sende dem, så folk får dem, når vi ser dem. Det synes jeg egentlig også er hyggeligt. Jeg har tidligere gået på grafiker uddannelse, så jeg vil gerne lave dem selv i photoshop. Hvis I har nogen anbefalinger til hvor jeg kan få dem printet hører jeg gerne fra jer :)

Grundet ovenstående skal vi også til snart at fastsætte rammerne for dagen endeligt. Vi har receptionen nogenlunde på plads, men har været meget i tvivl omkring aftenarrangementet. Vi er jo altså temmelig meget på budget, da vi er studerende og også gerne vil ud og rejse, og derudover vil vi helst undgå den klassiske fest, hvor det hele bliver meget formelt - det er fint, men vi vil bare gerne have noget anderledes :) Oprindeligt ville vi jo gerne ud og spise med forældre, søskende og bedsteforældre, men vi synes egentlig det er lidt trist, så nu snakker vi om at invitere hele familien og så holde det mere low key (og dermed også billigere). Helt konkret snakker vi om grill i min svigerfamilies have. Så kan vi gøre det en del billigere med maden, ved f.eks. at indhente et tilbud hos en slagter på kødet, og så selv bage brød og lave salater. Jeg tænker brødet kan bages i god tid og fryses, og salaterne burde kunne forberedes dagen inden og så blandes når de skal spises. Hvordan tænker I det lyder, og hvad tror I det vil koste til ca. 40 mennesker? Det afhænger selvfølgelig af menuen mere konkret, men alligevel.

Derudover kigger jeg stadig på sko, for jeg har endnu ikke fundet de helt rigtige, nok mestendels fordi min skosmag bare ikke er særlig brudevenlig - jeg går mest i sorte sko, og jeg går i ankelstøvler 75% af tiden, og det passer altså bare ikke særlig godt til brudekjole :rolleyes: dét, i kombination med at jeg vil have nogle jeg kan bruge bagefter, spiller bare ikke særlig godt sammen. Jeg overvejer dog lidt om jeg kan slippe afsted med sorte sko, nu hvor min kjole er så enkel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til min venindes bryllup, som var meget low-key.

De blev gift i kirken om formiddagen. Efter kirken blev festen holdt i et "forsamlingshus" agtigt sted, som havde en betydning for bruden.

Der var ikke bordplan, man satte sig bare. De havde bestilt noget mad udefra som de kunne lide og en venindes veninde havde lavet en flot bryllupskage. Brudevalsen blev danset efter maden, fordi at deres barn også skulle være med. og så blev der ellers hygget og danset og snakket. Det var totalt hyggeligt og perfekt, for det passede til dem.

Jeg tror bare at man skal gøre op med sig selv, hvad man gerne vil, og så gøre det.

0

Del dette indlæg

^tak for dit svar Lotte.

Du har jo helt ret, og det prøver vi også at blive ved at fortælle os selv, men det er godt nok svært når man vælger noget utraditionelt, og på samme tid er lidt behagesyg. På stedet hvor vi skal holde reception havde de jo også sagt til os, at vi skulle holde op med at tænke så meget over hvad andre synes.

0

Del dette indlæg

Så begynder der endelig at ske lidt igen :)

• Vi har (næsten) fundet en fotograf
  • Vi har snakket lidt mere omkring reception/middag om aftenen, og er kommet frem til at det umiddelbart er vigtigere for os at kunne have alle med, end at det bliver fint og fancy, hvorfor vi overvejer at invitere alle gæster til hele dagen og så holde det hele i de lokaler vi har til rådighed. Vi kender én der gerne vil lave bryllupskagen, og så snakker vi om grill om aftenen. Vi skal bare have lavet et overslag på hvad mad og drikkevarer (hentes i Tyskland) kommer til at koste.
  • Jeg har snakket med min søde veninde, som gerne vil ordne hår og makeup for mig på dagen. En virkelig stor byrde fra mine skuldre, fordi jeg ved jeg bliver 100% tilfreds hvis hun gør det.
  • Jeg er gået igang med invitationerne. Jeg har en grafisk baggrund, hvorfor jeg gerne vil lave dem selv i photoshop - så skal jeg bare have dem printet et sted (har I nogen anbefalinger ift. hvor man kan få printet på noget tykt, lækkert papir men til en ok pris?). Jeg har købt guldkuverter i søstrene grene før jul, og så overvejer jeg at bestille noget lyserødt grosgrain bånd på ebay til at binde om kurverterne - de skal ikke sendes, vi afleverer dem personligt.
  • Derudover har jeg bestilt sko til prøvning, men har ikke taget en endelig beslutning endnu.
  • Jeg er begyndt at tænke i pynt til festen, og pt. tror jeg det bliver "krystal"glas (som på billedet) med fyrfadslys i, og eucalyptus grene (og så evt. én af delene pyntet yderligere med samme bånd som til invitationerne).
  • Jeg har bestilt "skifte"kjole. Jeg vil helst have min rigtige brudekjole på så meget som muligt, men selvom jeg er vild med den, så er det ret tydeligt den er købt inden vi helt havde overvejet hvilken type fest vi skal have, og jeg er lidt bange for at jeg får fnidder af at skulle bøvle rundt med (omend småt) slæb, og lang kjole, til en casual "stå og gå" fest. Jeg faldt for skiftekjolen for flere måneder siden da jeg så den på instagram, og nu er den endelig kommet i butikkerne. - det er den korte (dog knap så kort på mig) med lange ærmer.

Billeder lånt hos rockpaperdresses og acie

post-80877-0-79503400-1457082359_thumb.j

post-80877-0-80633800-1457082370_thumb.j

post-80877-0-59087900-1457082385_thumb.j

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det kommende bryllup og selvfølgelig den helt fantastiske kjole, som jeg jo også selv bar. Det er lidt mærkeligt at en anden skal have "min" kjole :D hehe men helt forståeligt, den er så flot. Jeg havde også en kort skiftekjole og det var jeg så glad for - vi dansede hele natten og det var skønt at have benene fri :)

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med det kommende bryllup og selvfølgelig den helt fantastiske kjole, som jeg jo også selv bar. Det er lidt mærkeligt at en anden skal have "min" kjole :D hehe men helt forståeligt, den er så flot. Jeg havde også en kort skiftekjole og det var jeg så glad for - vi dansede hele natten og det var skønt at have benene fri :)

Tak skal du have :kiss: jeg forstår dig godt - jeg havde det altså også lidt mærkeligt med det, fordi det jo er "din" kjole og du bar den så smukt, men på samme tid var det altså bare kjolEN!

Som du er inde på tror jeg dog det bliver rart med en kortere model til om aftenen, så den beslutning er jeg rigtig glad for - og jeg er SÅ forelsket i den korte også, så det var en ret nem beslutning.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer