Sign in to follow this  
Followers 0
Karinadjørling

Hvad gør man?

4 posts in this topic

Vi kan ikke holde tale, hverken min kommende mand eller jeg kan rejse os og holde tale, vi ved hvis vi gør det vil det "ødelægge" vores dag bare ved tanken om vi skal gøre det så vi har aftalt ikke at holde den. Så der ikke er nogle forventninger til hinanden, men vi vil gerne gøre noget andet men hvad det skal være kan vi ikke finde ud af ... Om det skal være en komiker der kommer eller en sanger eller noget er der nogle der ligger inde med guldkorn i den retning, nogle der måske har være til en fest hvor de havde løst det på en utraditionel måde... Jeg håber på hjælp

Hilsen Karina

0

Annonce ♥

Først og fremmest vil jeg sige at det er meget vigtigt at I får informeret toastmaster om at i hvert fald han ikke vil holde tale. Har I ikke en toastmaster bør I nævne det for gæsterne. I modsat fald kan I nemt komme ud idet som jeg oplevede for en del år siden, hvor folk sad og ventede på at gommen holdt tale så de kunne komme på. Først ved slutningen af hovedretten gik det op for folk at han ikke ville holde tale og så kom den ene tale efter den anden .:)

Mere vigtigt er det dog at I gør det præcist som I vil. Det er jeres dag og jeres fest og vil I ikke holde nogen tale så er det sådan.

:back2topic: Jeg tænker umiddelbart en fælles video/diasshow der viser lidt om jeres liv sammen og ikke mindst de nærmeste. Sjove oplevelser m.v.

0

Ville I ikke kunne rejse jer op sammen og byde velkommen og sige tak til gæsterne for at de er kommet?

Og så kunne I fx have en sangerinde der kommer på lige bagefter og synger en sang og når det er slut så kan gæsterne tage over med deres indslag.

0

Her handler det vel ikke så meget om det at byde velkommen for der kan man slippe afsted med meget få ord og overlade resten til toastmasteren, hvis ikke bare man lader denne gøre det. En sangerinde eller andre former for længerevarende indslag bør umiddelbart også først tidligst komme på efter forretten så folk lige har haft lejlighed til at summe lidt og se hinanden an. Dertil kommer at det næppe vil være personalets livret :) 

0

Annonce ♥