SoonmrsFE

Bryllup 1. april 2016 - nu med billeder fra dagen

35 indlæg i dette emne

Vi skal egentlig ikke have er stort bryllup pt. Men vi vil irgtig gerne forene vores kærlighed og sikre hinanden, derfor har vi valgt at blive gift den 1. april 2016 - Hvilken fantastisk aprilsnar skulle vi ellers finde på :)

Vi har været sammen i snart 6 år og har børn sammen så nu skulle det være - det blev besluttet i en hurtig vending. Vi har besluttet at det skal foregå på rådhuset, uden vidner vi kender, men nogle rådhuset stiller til rådighed. Meeeen jeg synes da alligevel der skal lidt forberedelse til ;)

Så her kommer min planlægning af et hemmeligt rådhusbryllup med kjole og det "hele"

Selve dagen:

Vi skal vies kl 11.15 på Rådhuset. Det lader til at der er et par inden os som også skal giftes denne dag. Derefter kører vi hjem og tager måske en sandwich eller lign med hjem, henter børn og gør os klar til at aflevere dem hos svigerforældrene, for derefter at tage her hen http://hotel-nrvosborg.dk/noerre-vosborg-%281%29.aspxogspise en lækker middag om aftenen for senere at overnatte der til dagen efter ;)

Om aftenen skal vi bandt andet hygge på værelse med verdi og jordbær :) Overvejer stadig om jeg skal lave en lille bryllupskage

Mangler

Er der styr på

Dato:

1. april 2016 kl 11.00

To do:

Udfylde ægteskabserklæring

Bestille rådhus

Vidner (Rådhuset stiller til rådighed)

Søge om navneændring

Bestilt hotelophold med restaurant i Jylland

Barnepige til børn

Tøj:

Gom: Har i skabet - evt en ny skjorte

Brud:

Kjole "Noget nyt"

post-82560-0-94774700-1455136205_thumb.j

Øreringe

post-82560-0-61718900-1456778389_thumb.j

Blazer

post-82560-0-99205100-1455136268_thumb.j

Sko - en 50 øre skal limes fast under bunden (mangler)

post-82560-0-48631100-1455136289_thumb.j

Strømpebånd ( Det hører sig jo til) "Noget blåt"

post-82560-0-94003400-1455136320_thumb.j

Vi skulle slet ikke have ringe - faktisk skulle de tatoveres. Det overejer vi stadig, men min kommende mand ville gerne have ringe med på rådhuset.. Så os ind på chanti og bestilte disse i titanium med sølv... De skal ikke indgraveres nu, det satser vi på bliver senere nok...

post-82560-0-65337800-1458982445_thumb.j post-82560-0-02393400-1458982439_thumb.j

"Noget lånt": Mangler

"Noget brugt" Mangler - påtænker evt mit kvindetegn jeg fik i dåbsgave, men kæden er gået i stykker så skal lige forbi en guldsmed

Redigeret af SoonmrsFE
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi udfyld ægteskabserklæringen og rådhuset samt vidner blev der styr på - eller vidner aner vi faktisk ikke - for det er rådhuset der stiller disse til rådighed.

Nu mangler vi kun en ny skjorte til min kommende mand og at mine øreringe når at komme og så at finde noget gammelt og lånt :)

Årh jeg glæder mig til en dejlig dag/nat <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi bestilt bord til om aftenen - nu er der ved at være styr på det :)

:balloons: velkommen til og tillykke med det snarlige bryllup

dejligt at der også er styr på det og det ser ud til at i har godt styr på tingene

Der er jo heller ikke længe til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh et blevet hooked på idéen med personlige chokolader - så det tror jeg at jeg får lavet så vi har lidt at hygge med om aftenen. Derudover er min plan at lave to muffins som "bryllupskage og en flaske verdi med personlig etiket :) Elsker at være kreativ og have DIY projekter så lidt skal der da laves :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det på fredag - vi har netop bestilt ringe og håber de når at komme - der stod lev 2-3 dage hverdage, men er i tvivl om de sender ud om lørdagen, så det bliver nok først tirsdag de bliver sendt og så har vi dem forhåbentlig senest torsdag..

det var ikke lige meningen vi skulle have ringe.

Min svigerfar skal passe børnene sammen med hans kone. De har ikke facebook, så derfor synes vi egentlig det var på sin plads at vi fortalte dem det - så det gjorde vi- De forstod det godt og faktisk havde hans kone tænkt om det var det vi skulle. Men de støttede os 100% også fordi vi sagde at vi ikke sagde det til resten af familien, fordi de kunne finde på at troppe op på rådhuset og det ønsker vi ikke at de skal eller købe gave med mere... Vi ønsker at det kun er os to denne dag <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer